Sommer i mai…?

Jeg var tidlig oppe i dag og fikk med meg morgenkonserten…

Det er magisk å høre fuglene ha morgenkonsert når alt rundt er helt stille og mange ikke har begynt søndagen sin enda…

Jeg har forresten vært særdeles heldig med friuken min …

Dagene har vært lyse, varme og regnfri, så man har kunne bruke de ute til det som bare er nødvendig på denne årstiden…

Noe mer trivielle ting enn andre.

Jeg har skrubbet og beiset terrasse, fått malt litt, klippet gress-så skal man jo la det stå igjen noe til humler og andre insekter,

kongen gjør jo det så…

Jeg har kystpasset, gårdsdagens bilder under her

Da fant jeg en jettegryte.

Jeg har vært på øyhopping til datter og barnebarn og inspisert en båt de har fått. En liten en som er helt perfekt å fiske i og som jeg håper å få noen turer i ila. sommeren…

En annen dag denne uken. Man kunne gå lettkledd i T-skjorte da også. Jeg like å ha hel bukse på meg når jeg beveger meg ute i natur, litt redd for orm og annet så er ute etter bar hud.

I dag før en ny og intens uke begynner vil jeg prøve å nytte den til alt jeg får og har planer om…

Man vet jo aldri, uforutsette ting kan skje…,

men god søndag i alle fall, bruke den som best dere kan!

 

4 kommentarer
    1. Så bra at friuke og vær passa så bra sammen. Nydelige bilder. Heldig du er som har båt i familien, nydelig å komme seg ut på sjøen, spesielt i fint vær. Håper den travle uka di går fint 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg