SLIMproppen går og jeg går Stolzen….

Det er godt å ha noe å være opptatt av når man bare går og venter…

Og Stolzen var det noen år siden jeg hadde gått….

ca.908 trappetrinn. Etter at bygningsmenn fra Peru har vært og ordnet i trappetrinnene for noen år siden er det en tur nesten alle kan gå, det er bare tiden man bruker som er så forskjellig. 

Her går jeg, trappene skal forseres i en fei…..:)

Opp kom vi, jeg hadde med meg noen sprekinger som er vante fjellgåere . 

Min sønn og samboer.

Det var forresten jeg som fikk velge farten denne dagen….

utfordrer høydeskrekken min ved å ta bilde ….

Det ble mer og mer skyet og begynte å regne litt på turen ned Munkebotn, men det var  akkurat passelig vær og temperatur å gå i den dagen synes jeg.

Etterpå gikk vi og spiste Thai-mat. Litt lønn for strevet skal man unne seg…..

To dager i forveien hadde jeg besøk, av blant annet denne søte jenten, min niese. Hun liker å være i bevegelse med noe, og voksenbesøk kan være kjedelig…., så da tok vi en tur til sjøen etter middag.

Jeg er glad for de som hjelper meg med å vente….

for jeg fikk en beskjed på lørdag at det var en slimpropp som hadde gått i Stockholm….:)

og vi hev oss på google begge to, uten å bli noe veldig klokere av det. 

Noen sa 2 dager til fødsel, andre sa hele 14…..

Så jeg venter enda med å fly til Stockholm for å være med på fødsel…….

 

 

9 kommentarer
    1. Sprek du! Jeg merket bare slimproppen da dattera mi ble født. Da gikk det ca ett døgn før hun kom, men det er jo ingen “fasit”. Skjønner at du er spent. Jeg sa bare fra til Gubben om at proppen hadde gått, for så var det ikke noen andre som gikk og var så spente!😉

    2. Jeg vet ikke om den der slimproppen..men skjønner godt du finner på litt i “ventedida” 🙂 Så veldig flott ut den turen dere gikk..først trim og så god mat..høres bra ut <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg