DET RØDMER….

Denne heter oktober rose, og det passer at jeg har en siden jeg er født i oktober og da er den nok helt rød og fin om den ikke har blåst bort…..:)

Det var min søster som kom med den og den ser ut til å trives på terassen min, der den får klore seg fast gjennom vinteren…

Så er det disse som er røde og mange i år. Rognebærene. Blir det mye snø mon tro?

Det er forøvrig huset mitt man skimter bak alt dette buskaset…

I dag er det siste dagen i august og jeg kjenner det gjør i grunnen godt.

Da kan jeg innstille meg på høst-modus og jeg håper å ta noen fine høstbilder også i år. For den kan jo være både fargerik og fin ,i  hvert fall når det er opplett….:)

Og var ikke denne fin, som traff midt på Løvstakken en dag. Er da noe i all elendigheten med regn rekorder her i Bergen…..:)

 

 

 

14 kommentarer
    1. Den blomsten er veldig fin til “Fyllmasse” i dekorasjoner. Ja, høsten er ei fargeri og flott tid, før kulda og mørket setter inn for alvor!:D

    2. Oktoberrosen ser flott ut, tror faktisk ikke jeg har hørt navnet på denne før. Men fin var den. Og regnbuen – så skarp og fin i fargene. Veldig fin. Jeg må nok og innse at det nærmer seg høst, og jeg er enig med deg at det kan bli grei, men jeg håper vi får mange tørre dager 🙂

    3. margarites: Visste heller ikke hva slags blomst det var før søster fortalte, er hun som er flink med blomster…jeg er bare glad i…..:)
      Ja, den kan jo bli fin….

    4. Sommeren gikk litt for fort syns jeg :)) Men mye pent å se ute på høsten..fin den planta og rognebærtrær er veldig pent, håper ikke det blir veldig mye snø..men litt er fint :)) Nydelig regnbuebilde <3

    5. annebe: Ja, den fløy forbi her…:) Ja, jeg må “jakte på fine farger i høst, da blir man litt bedre humør. Ønsker meg myyye snø heller enn regn….:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg