FINE DAGER PÅ SØSTERHOTELL…

Her har jeg hatt opphold et par dager…

Bare 1,5 time å kjøre fra meg. 

Her bor en søsterfamilie.

Utsikten er fra huser der de bor, og er bare helt nydelig.

Stedet er i Kvam kommune. På øyen man ser her, er det en videregående skole. Med internat. Jeg har selv gått på skole her et år for lenge siden…

Mor var med og hun kjørte begge veier, for min bil er en dårlig historie for tiden. Strekningen fra Bergen til Norheimsund var jeg ikke helt sikker på om bilen min tålte, så jeg tok sjansen og lot mor kjøre, da jeg ikke vil kjøre andre biler enn min egen….:) Hun er forresten en god sjåfør, og har kjørt i svært mange år…

 

Nå har ikke vi vært så velsignet med sommervær på denne kanten av landet, men min niese på 9 år visste råd…

 

Det går godt an å bade i våtdrakt, for bademulighetene er her. Bare ikke været…

Jeg selv “bader ” slik i år…Her er bare å drite i sommerkroppen….:)

Denne svanefamilien holder til her. Min niese ville jeg skulle forte meg å ta bilde for disse kunne være ganske hissige for tiden…

Dette fikk vi to servert da vi kom hjem igjen fra badetur. Nydelige sveler med mange sorter hjemmelaget syltetøy.

Ellers har vi  frotset i sjømat av alle slag og jeg føler meg heldig som har fått lov å være gjest hos en søsterfamilie noen dager….

Er godt med litt forandring, og ikke minst sosial omgang ,når man har ferie. Været kan man dessverre ikke gjøre noe med…..

 

8 kommentarer
    1. Den eneste badingen jeg har foretatt er i dusjen, selv om det kunne se ut til at jeg hadde badet med tøyet på når jeg var ute i uværet på lørdagen, hehehe!! Sommerkroppen tror jeg vi kan legge på hold til neste sommer, eller hva?

    2. Vera Lynn: Ja, jeg har opplevd tre sommerdager i løpet av tre uker ferie.Om det er litt kaldt så gjør det ingenting, men det forb….regnet

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg