BADETUR OG PAKK-ESEL…

Man må jo benytte finværet når det dukker opp, og i går var det tid for en dukkert.  Her er min datter pakkesel , det gjelder å ta i bruk alt man har…:)

Jeg  dannet baktroppen  med en båt på hodet….:)

Denne her. Det var min datter, to barnebarn og meg som var på badetur, like ved der familien bor.

4-åringen koste seg med gummibåt, men han er litt bedagelig anlagt, for da han fant ut at mormor kunne løpe foran og dra båten i et tau gjennom sjøen, så nektet han å prøve å ro. Men jeg fikk da litt trening….:)

 

Det er vakkert her og denne dagen hadde vi hele herligheten for oss selv.

Dagen begynte i grunnen “midt på natten for meg.” Min datter og barnebarn hadde overnattet hos meg, og jeg tilbød meg å stå tidlig opp så hun kunne få sove litt.

Jeg husker selv da jeg hadde småbarn at jeg alltid var trett av for lite søvn….

I går var det så varmt at vi valgte å dra ut der min datter og familien bor, og tilbringe dagen der. De bor ved sjøen, så det var bare noen minutter å gå for pakk eslene.

Den minste på 11 mnd fikk sin hviletid i skyggen. Etterpå fikk han også være i sjøen oppi den gule “hatten” som min datter har på hodet. En finurlig ting man kan sette slike små oppi. Og så det er sagt, han likte det…:)

Og jeg er glad jeg fikk anledning til  å benytte den fine dagen , være ute, ved sjøen og sammen med barn og barnebarn.
 

 

 

 

9 kommentarer
    1. Jeg måtte lese alle innleggene dine nedover, for en perle av et sted! Og din datter er utrolig kreativ med uteområdet må jeg si, de støvlene var bare det mest sjarmerende jeg har sett på lenge! Tenk om vi kan få noen slike dager til som dette…

    2. tujanka: Ja, både i Øygarden hos min mor og på Askøy hos min datter er det perler av noen steder. Men ja, jeg ønsker meg virkelig flere sommerdager i ferien….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg