VED SJØEN SÅ KLART….

Jeg håper jeg får noen slike fine dager  ved sjøen i ferien min. Her var jeg i går. Det vet vel de fleste som kjenner meg, lenge før jeg har “snappet bevis… at det er her jeg befinner meg, når det klaffer med både vær og fritid….

Måtte bare ta et bilde av disse søtingene her som var på tur…

Jeg hadde sagt jeg skulle være her 6 timer, men var fornøyd etter 4-5. Da dro jeg hjem til mor som bor fem minutter unna Ormhilleren som det er bilder fra her. 

Der fikk jeg fiskemiddag, og her er utsikten. Er det rart “æg -vell-flytta-heim….:)

Tar med noen bilder fra rosehagen som far stelte så godt, med så lenge han kunne….

Nå er det mor som får stelle med den…

Jeg dro ikke hjem før min tante og onkel hadde kommet hjem fra sjøen med fisk.

Da fikk jeg med meg det jeg ville av den sorten, og skal lage meg noen nydelige fiskemiddager . Fisk rett fra havet….Noe av det beste som er å spise.

En fin dag på alle måter, som jeg ønsker meg flere av….

 

15 kommentarer

Siste innlegg