FOTO-challenge : FIRE

Dag nr. FIRE i Frodith´s fotochallenge!

 


Bildet er lånt.

I dag våknet jeg kl. FIRE. Om ettermiddagen. Har vært på nattevakt, men dette var å forsove seg….

Jeg skulle nemlig i bursdagsbesøk til en niese som blir tenåring og kunne virkelig tenkt meg å spise FIRE av noe lignende denne sorten, som jeg vet det finnes rikelig av der i dag……

Siden jeg skal på jobb igjen i kveld, og det er litt kjøretid dit, meldte jeg pass.

Da må FIRE bli disse istedetfor

FIRE STEINER.

To av de er min yndlingsstein, som er Ametyst. Den kan bl.a hjelpe med:  Styrke intuisjonen din, dempe det indre stresset, mykne spenninger,- både fysiske, mentale, og sjelelige.

En er Agat-blå. Den bringer glede, gir energi og er god ved kommunikasjon…

En Regnbuefluoritt. kan hjelpe med å fokusere, presisere og sende energi….

12 kommentarer

Siste innlegg