05.10.2015


I går var jeg så heldig å ha besøk av noen i familien. Vi var ganske mange, og jeg er stadig glad over å ha plass. Plass til et stort spisebord. Det tenker jeg å fortsette med selv om jeg flytter. I det minste å ha plass til et stort spisebord, fordi det er så viktig….Andre ting kan heller ha mindre plass.

Bildet over her er en gave mitt barnebarn hadde med til meg. Han har laget et nydelig bilde av høstblader (med god hjelp av sin kreative mor). Og så kortet da…Men nei, jeg vil i grunnen ikke at høsten skal være starten for noe nytt og spennende , det er fint slik det er nå……:) Men tanken er god den…

En søster kom med disse:


Løker som jeg i dag har plantet, med løfte om en ny vår…..Har plantet endel løker ut i dag, kanskje jeg skal gå å finne noe granbar å breie på, vet ikke om man skal det, men jeg pleier gjøre det…

Noen nydelige blomster fikk jeg også av en søsterfamilie:

Dessuten var mitt yngste barnebarn for første gang på besøk. Så gårdsdagen var en flott dag! Her skinner solen så jeg må gå meg en aldri så liten tur ut , det er synd å la vær for jeg skal sove bort flere dager denne uken….

8 kommentarer
    1. Så kos med gårsdagen 🙂 Jeg er enig i at høsten er begynnelsen på mange ting også. Skoler, kurs, og man kan rett og slett bestemme seg for å begynne litt om igjen på høsten 🙂 som med mandag 😀

    2. Ja, et stort spisebord er viktig. Jeg har ett med lemmer der det er plass til 12 stykker rundt(Men da sitter vi ganske tett). Fint høstbilde og kloke ord på hjertet ovenfor det! 😀

    3. frodith: Ja, var en koselig dag. Det er sant, og selv om det ikke er så spennende så har jeg bestemt meg for å komme meg mer ut å gå, og så har jeg alvorlig mange bøker som venter på å bli lest…:)

    4. karidansen: Å spise sammen er sosialt, og jeg synes det er godt å samle sammen noen av og til.
      Er ikke sikker på hva min datter har hatt i tankene når hun skrev kortet, men hun vet vel at denne årstiden ikke er min nr.1 …:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg