EN ARTIG GAVE TIL EN LITEN ARTIG FYR

Mitt barnebarn blir 3 år i påsken , og denne oppfinnsomme gaven skal han få av sin tante. Det er ett spill som man får bestillt i fotobutikk, og på spillet er det bilder av familien, med både hund og katt og mormor , og mange andre i familien. Jeg gleder meg til å se når han får det , for jeg skal selvsagt på besøk og spise kake.

Kanskje til og med mormor  som ikke liker å spille kan være med på dette her…

Utenom blir det mye påskenattjobbing for min del i år. Men i dag tenkte jeg lade opp til helgen og tok meg en massasjetime hos HARMONI HUDPLEIE.  Så nå kjenner jeg at jeg er både myk i muskulaturen og opplagt til å jobbe noen netter.

2 kommentarer
    1. Et slikt personlig spill hørtes gøyalt og lærerrikt ut …blir nok populært :)…så påskegodte ditt ..God påske til deg også…både hjemme og på jobb :))))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg