Dager med påfyll til vinteren…

Noen dager siden vi kom tilbake herfra…

Skulpturen var så fin å ta bilder ved at det ble en aldri så liten fotoshoot…,

med tre søstre som i år var på høsttur der vi har vært så mange ganger før…

I år var en søster byttet ut med en annen…:) uten at det lå noen dramatikk bak det.

Søster nr. 6 i flokken-hun som gjemmer seg bak her,

var med oss to andre gjengangerne for første gang til Kypros i år.

 

En uke her med bare å leve sakte og ikke gjøre det skapte grann…

ja, jeg innbiller meg i alle fall…,

at det gir meg litt ekstra å gå på i mørketiden her hjemme…

Vi oppholdt oss på stranden de fleste timene av dagene, bortsett fra en og en halv dag.

Da blåste det så mye at vi ikke kunne bade. Da var det greiere å trekke inn til bassenget ved hotellet.

Fra hotellrommet by night

og by day.

Vi har bodd på dette hotellet før og jeg er ganske sikker på at vi kommer til å velge dette en annen gang når vi reiser i september.

Limanaki hotell ligger like ved stranden og også bare 10 min å gå inn til selve sentrum.

Rommet vårt hadde utsikt  mot stranden og det var blikkstille her om kveldene og nettene.

Vi reiste en uke senere enn vi har gjort før , men varmt og godt både dag og kveld…

Forts.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg