Adventsøndag, og ligge på is…

God adventsøndag! Om du tenner lys eller ikke så håper jeg søndagen har vært en god dag…

Jeg har begynt med noe nytt disse novemberdagene. Jeg står opp lenge før det blir lyst og sitter og ser på at dagen kommer…

Eller jeg ligger helst på sofaen da…

En helt ny opplevelse for meg i novemberdager.

Ellers har dagen vært rolig , jeg har bl.a bakt kake til en stor dag som skal feires neste helg…

så en tur å ligge på sofaen igjen …,

Jeg har kikket litt gjennom julepynt og det som hører desember til…

Jeg begynner aldri før 1.søndag i advent med “alt”..:)

Bortsett fra litt julegaveplanlegging da…

Julehefte i posten, så koselig å få tilsendt fra bloggeren som jeg sier lager gull av gråstein!

Fra i dag av kan jeg ta det frem.

Så var det på sofaen igjen og ligge på is, for det skal man…

i førjulsdager …

når isjasnerven plager en, det lindrer, det kan jeg skrive under på!

God søndagskveld videre

12 kommentarer
    1. Så leit du må ligge på is da. Håper du snart er fin igjen. Godt du klarer å kose deg innimellom. Glad juleheftet kom vel fram. Håper det faller i smak. God bedring. Klemsiklem

      1. Blir nok bra igjen og jeg har god tid til å ligge på is og til å kose meg med julehefte og mye mer. Godt når man kan ta seg tid og det kan gå i eget tempo…

    2. Ja eg har hatt ein fin dag❤️Så kjekt det går bra me deg og god bedring. Har vore mykje plaga med isias, men aldri høyrt om å bruke is før. Takk for tipset som skal testes ut. Klem te d3g😍

    3. Er det slik med deg, vond rygg er vondt. Ønsker deg god bedring og at det kommer seg snart. Men å se dagen komme høres fint ut. Her tente jeg ikke lys i går, for plutselig var dagen over. Har hengt opp, men den syvarma lysestaken hadde en- eller flere pærer gått. <3

      1. Jeg har håp om at det kommer seg snart,ønsker å komme meg i jobb igjen før jul men tar en dag av gangen. Godt det er tidlig advent så du kan få ordnet lysestaker og det som skal til…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg