17- MAIFORBEREDELSER OG TOMMY TOKYO

I dag har jeg stort sett holdt til på kjøkkenet med morgendagens forberedelser, og hatt selskap av Tommy Tokyo, som min sønn var så snill å finne frem på spotify . Fin han, både min sønn og Tommy Tokyos sanger.

Ellers så ville jeg bare ønske alle en fin dag i morgen, uansett hva man finner på. Husk flagg og spis mye rømmegrøt. Det hjelper mot “alt”. 

Nå skal jeg gå og være med de gamle som jeg sier til mitt barnebarn og huske å få flagget opp i morgen tidlig når jeg kommer hjem…

4 kommentarer
    1. I dag har jeg ikke hatt på noe musikk. Jeg rett og slett bare MÅTTE ha ro i ørene, og la egne tanker få lage kaos. Eneste jeg har gjort er å bake en kake. Den skal jeg ikke ha selv 😉
      Rømmegrøt har jeg aldri smakt, liker ikke rømme, så innbiller meg at det må smake grusomt. Men det gjør visst ikke det sies det 😉 Så kanskje jeg en dag vil komme til å smake det 🙂 🙂
      Ha en herlig dag i morgen. Kos deg masse <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg