NEGATIV ENERGI I HUS, finnes det?

Det skjedde meg på turen hit…

Jeg er ikke av de som har alle kanaler åpen til en annen dimensjon,

om man skal kalle det det…?

Selv om jeg er veldig åpen for at det finnes så mye rundt oss som vi ikke kan forklare…

og jeg innimellom kjenner på dette…

Det var natt til en søndag og vi som var på Lofottur overnattet en natt der vi ikke hadde basen vår mens vi var på  ferie her…

Jeg har opplevd det før, men da i et annet land sammen med en søster som også opplevde det samme selv om vi ikke snakket om det før lenge etter…

Historien er: Jeg satt som vanlig oppe etter at resten av følget hadde lagt seg…

Jeg skulle ligge på et soverom innerst i leiligheten vi hadde leid for en natt.

Det var ingenting å være redd for, jeg hadde jo selskap av tre sovende i andre enden av kjellerleiligheten.

Da jeg var søvnig nok til å legge meg, gikk jeg inn på rommet der jeg hadde satt fra meg tingene mine…

Plutselig bare bråstopper jeg og kjenner hårene reise seg på kroppen. Kjenner et stort ubehag bare ved å være på dette rommet. Prøver å summe meg litt og kjefter på meg selv…,

legger meg så ned, men står fort opp igjen. Jeg må ha døren åpen og neste dør også helt inn til stuen.

Kroppen føles i beredskapsmodus og jeg lurer på om jeg skal gå inn på stuen og legge meg.

I stedet tar jeg en sovetbl for jeg vil sove, dagene er hektiske nok…

Sovner etter en stund men blir liggende med dørene åpen helt til morgenen.

Man kan gjerne analysere dette på flere måter…

Jeg tenker at her har det skjedd noe som ikke er av det gode og det er det jeg kjente slik på og er åpen for å ta inn…

Har du opplevd noe lignende eller er du av de som bare slår det fra deg som noe som ikke eksisterer bare fordi det ikke kan forklares…

 

 

 

6 kommentarer
    1. Du er nok ikkje aleine om å ha opplevd det. Eg har sjølv opplevd slikt, både negative og positive energier. Det er mykje mellom himmel og jord. Står tilog med om ‘ skrømt’ i bibel. Eg har sett ‘ting ‘ og. Men har aldri sagt da høgt før!

    2. Hmmmm.. spesielt! Det hender jeg kommer over f.eks. ei hytte uti skauen og får en sånn følelse…. da stikker jeg, det kunne jo ikke du! 😢😢

    3. Det er mye vi ikke kan forklare, men det er rart at noen ganger vi kan oppleve slik når vi kommer i et sted. Jeg tror jeg hadde lagt meg sammen med andre eller be og lese bibel❤
      Bra at det finnes sovemedisin.

    4. Tror det finnes mer mellom himmel og jord enn hva vi kan forklare. Ekkelt å oppleve slik du opplevde. Har hatt noen opplevelser, bodde i et hus der jeg ikke var ønsket i noen av rommene etter midnatt. Det ble bare ubehagelig. Men har ingen ønske om å oppleve. Liker ikke bli redd :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg