Mens jeg venter…

Ja, ikke på været da…

Sommer er det okke som…

Rosene ved steingarden formerer seg i hopetall og er alltid et vakkert syn, synes jeg.

Mens jeg venter i dag har jeg lest ferdig denne boken

For en viktig og fantastisk skrevet bok! Om du ikke vil eller kan lese så unn deg å høre den på lydbok.

I alt det alvorlige og vonde som skjer så kan du få deg en god latter underveis i alt det rare birøkter George kan få seg til å si…:)

Jeg, jeg venter på beskjed om min datter og barnebarn kommer seg greit frem og HJEM til oss i dag…

Ett år siden jeg har sett de og jeg håper og tror at det aldri mer går så lang tid…

Egentlig skulle jeg kledd meg i festkjole og en stor blomstrende stråhatt , men det er vel ikke helt meg og hun hadde vel besvimt.

Jeg skal prøve å ikke grine…

En spennende dag!

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg