Hotell og hotell…

Høyt henger det…

Etter å ha lest boken bienes historie gikk jeg til innkjøp av et insektshotell, så får vi se om noen vil flytte inn…

Disse blomstene har  fått flytte innendørdørs på hagehyttehotell, får stå her inne og tørke litt sammen med tomater og annet som har vokst . Det har regnet så mye i det siste at de var nær ved å drukne ute…

Min datter kom omsider til lands i går.Ventetiden ble lang…

Går mye ekstra tid når man ikke rekker flyet videre fra Oslo til Bergen fordi ulike bagasjebeskjeder, kø for testing, løpe, løpe med barn og bagasje på slep og ja, alt…

Noen timer for sent kom de endelig og det var uendelig godt å endelig kunne klemme de…

Jeg innlosjerte de på søsterhotell hos min andre datter, en liten times kjøring fra meg, der skal de være noen dager, så blir det litt frem og tilbake med å bo…

Heldigvis blir de værende hjemme en stund!

Var interessant å se tre fettere i går som hadde blitt et helt år eldre og som skulle finne “tonen”igjen…

Jeg var hos de til leggetid og kjørte hjemover igjen.

I morgen er det tidlig opp for det skal feires bryllup. Min niese som giftet seg i fjor sommer skal endelig få holde en familiefest.

Gleder meg til å se alle sammen igjen…

 

10 kommentarer
    1. Har sett noen biehotell ..men ikke et rundt et som dette.. koselige bilder ! Vi har jo bare verandaen som uteplass nå..og der tør jeg ikke henge noe slikt..ikke ideell plass for biene heller.. Hyggelig å se familien igjen da.. både at datter er her…og med bryllupsfest.. Kos deg masse <3

    2. Hagehyttahotell…det er fint navn på det stedet. Vi har også bienes hotell, men ingen som har flyttet inn.
      koselig når datteren med barna endelig kommet.
      Kos dere med feiringen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg