Dager i Stockholm…

Dagene i Stockholm var varme, svært varme . Og ut måtte jeg….

Den  nybakte moren holdt seg innendørs med den lille, mens jeg var noen timer ute hver dag.

Jeg fikk bære på småen hver eneste dag, men siden pappaen også var hjemme, så kunne jeg gå fra og ha ubunden tid, og vise at jeg klarte ta meg rundt på egenhånd…. selv om jeg etter å ha vært ved sjøen her,  måtte ta T-banen tilbake. 

 jeg fikk akutt TMPR……:)

Jeg hadde forresten selskap av studenten (yngste sønn), som på reisen sin ville være i Stockholm de dagene det var fødsel på gang…

En av dagene min datter oppholdt seg på sykehuset med samboer etter fødselen, brukte vi den varme dagen i kjølige omgivelser på Mall of Scandinavia.

Her er gigantisk, men da jeg var ferdig med en etasje, hadde studenten vært i alle tre…:)

Og vi lunsjet og dro hjemover. 

Ellers var det her jeg oppholdt meg mest på egenhånd ute. 

Winterviken er et stort område der det er god plass selv om det er folksomt. Mange badeplasser,- og ja, jeg tok meg et bad jeg også….

Dette var forresten lunsjmat tre dager på rad i den flotte kafeterian der….

Boken jeg hadde med meg og leste mens jeg bedrev slaraffenliv, er en av bøkene jeg har lest og som jeg kommer  til å huske. Jeg skal ikke skrive noen form for anmeldelse her, men den var eventyrlig god, uforutsigbar og spennende. Virkelig verdt å lese.

Jeg har spist mye god mat i Stockholm

Når ikke pappaen laget mat , som dette- han er en flink kokk….

 så var det sushi -tempura, jeg likte aller best

Fy søren så godt……:)

 

 

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Fine bilder fra Sverige 🙂 Bra du klarte deg på egenhånd, jeg er ikke så glad i å måtte gå rundt sånn alene, liker å ha selskap… :)) Og maten ser himmelsk god ut 😀

    2. Koselig å være med familien og den lille ..men fint å rusle litt i byen også 🙂 Den maten så jo utrolig god ut :)) Fint profilbilde <3<3

    3. Nå fikk jeg lyst til å dra til Stockholm igjen. Masse flotte bilder. Har bare vært der to ganger, og det er ikke så mye jeg har sett. Skal helt klart dra dit igjen. Husker bare at det gikk greit å komme seg dit vi skulle med tog, det var effektivt. Den ene gangen bodde vi litt utenfor sentrum, og den andre gangen ved Globen ( ja det er vel litt utenfor det også, men toget tok oss dit vi skulle)

    4. margarites: Ja, er lett å komme seg frem i en så stor by med T-banen. Jeg merker det ekstra godt når min datter er hjemme og beklager seg over transport her….:) Jeg gikk langt og mye for å være meg, og det synes jeg var godt, kunne gå uten å få regn i synet….:)
      Ellers har byen noe for enhver, det er sikkert!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg