LONDON- og hvor er du HG? Del 1.


Kensington park/ Hyde park.

 

Jeg trodde London skulle være travlere enn slik jeg opplevde byen. Travelt var det selvsagt i Oxford street, ellers synes jeg byen var behagelig å vandre rundt i, grønn og frodig med mange fantastiske store trær. Mens vi-min mor og jeg-, ventet på min datter, tok vi oss en tur til Kensington park og Hyde park. Her er så stort område at vi kunne ha vandret rundt i flere dager. Solen skinte og folk spredte seg rundt på plener og steder å slappe av. Her var til og med barn som badet, selv om ikke det var noen sommertemperaturer å skryte av.

Når “hun som kan alt” hadde ankommet dro vi til Notting Hill for å se oss rundt og spise middag.

Andre dagen startet vi på Madame Tussauds museum. Vi hadde hørt her var mye kø for å komme inn, og var tidlig ute. Et sted verdt å besøke. Det var ikke alle figurene som var like naturtro, og jeg merket meg spesielt George Clooney , som var et begredelig syn. Han burde ha klaget.

Min datter benyttet anledningen til å gi Tiger Woods en på tryne 

 

Jeg var på leting etter Hugh Grant, men gav til slutt opp og spurte en av de som jobbet der  om hvor han hadde gjort av seg. Fikk til svar at han desverre hadde flyttet til Paris (til utlån) for tiden. SYYND! 

Kanskje jeg skal prøve å ringe han ….?

 

 

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Har aldri vært hos Madame Tussaud, sjøl om jeg har vært i London. Stilig bilde av dattera di og voksfiguren! Koselig at tre generasjoner kan finne på noe sammen! 😀

    2. Datteren min har et sånt bilde mot Gadaffi 😉 Hehe 🙂 Men jeg husker godt jeg også at George Clooney burde ha klaget ja. Jeg har bilde av meg og han 😉 Og det er ikke vanskelig å se at han er en dukke 😛
      Herlig å se at du har hatt en kjekk tur. Gleder meg enda mer til Praha nå, når jeg får lese litt reiseskildringer her 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg