MINE HELSEKOSTTILSKUDD

 

 

 

 

Det finnes som alle vet et hav av ulike helskostprodukter å få kjøpt . Jeg har gjennom mange år prøvd ut en del , og for min del er det dette jeg har landet på:

C-VIT : Jeg bruker apotkekets brusetbl. 1000 mg,  som jeg tar en halv av hver dag. Det er den som jeg har brukt i “100 år”. Det kan gå årevis mellom hver gang jeg er ordentlig syk i luftveiene, og selv  om jeg vet at jeg egentlig får i meg nok c-vit, så må jeg bare ha denne her.

MIGHTY GREEN- Tar den på anbefaling fra min datter, den inneholder det meste av f.eks. spirulinaproduktene og litt mer. Et grønt pulver jeg tar en ts. av blandet i youghurt. Kjøper det fra Sverige, da det ikke er å få fatt i her hjemme.

K2 VITAMIN- Kalk med D-vit. Jeg tar 1 kpsl daglig. Brukt det siste året, lurer litt på om det er derfor jeg ikke har vært fullt så sliten og trøtt denne vinteren, at jeg har tatt denne, jeg får jo svært lite sollys siden jeg jobber så mye på natt.

GINKGO BILOBA: Dette tar jeg for dårlig blodsirkulasjon som jeg har vært plaget med lenge.Jeg begynte med det pga. en tur til Peru for noen år siden , (mot høydesyke.)

UDOS CHOICE – Tar 1 ss av denne optimale oljeblandingen noen dager i uken -Omega 3,6,9.

MAGNESIUMTBL. Dette var et produkt jeg kjøpte feil, skulle hatt zink for en operasjon jeg tok for litt siden , men jeg spiser det tomt, det er bra med Magnesium.

I dag har jeg tenkt å gå til innkjøp av magnesiumolje , som Ingrid Valencia anbefaler så varmt. Dette har jeg tenkt å prøve ut….

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg