Morgenstund er gull?

Etter å ha inntatt noe hjelp til å få forandre på døgnrytmen i går- noe nytt på markedet som fungerte, selv om jeg inntok det på feil måte. Lærdom: Les pakningsvedlegg først!-,

startet dagen min grytidlig for min del.

Med kaffikoppen og sjokolade med meg i underetasjen-mor skal få spise frokosten sin i fred…- ser jeg Godmorgennorge og svitsjer innom matkanalen og får med meg en oppskrift på chilligryte av  Jamie Oliver. Jeg noterer raskt ingredienser og tilberedning for det går fort i svingene her…

Og alt dette før kl.09 om morgenen!

På bildet over er det selvsagt fra hagestuen, lykt er gave fra mor, steinhjertene gave fra de i søre enden…

Blir en laaang dag i dag, da jeg må inn til Bergen på et møte, så er best jeg hopper i klær og får mest mulig ut av dagen. Jeg går i hagen og ordner med gulrøttene før frokost…:)

Som det står på et av steinhjertene: …Finn din hvilepuls. Vel jeg er ikke helt der enda…:)

God dag til alle morgenfugler!

 

8 kommentarer
    1. Ser så koselig ut og høres fint ut med den kaffekoppen, roen og det du rakk før du måtte ut. Håper møtet gikk godt. Og at du får roa ned, mener du har begynt på ferien din <3.

      1. Ja, blir en liten åpenbaring i det å stå tidlig opp…:) Jeg var så heldig å ha en friuke på turnus før 4 uker ferie, men møtet var ikke til å unngå, og var helt greit…:)

    2. God morgen!

      Kaffe og god morgen Norge på TV2 er supert – og det blir stusselig når de nå tar sommerferie…. men de må ha litt ferie de også 😀 Alle de gode temaer de er innom – og for ikke å snakke om all mat!

      Lag deg en fin fredag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg