Med litt tålmodighet…

I dag ventet vi…

på at den fuktige tåkeluften skulle bli borte og vi kunne ta oss en liten tur til fots.

Vi tok med oss en bøtte og skulle fange krabber og finne noen skatter…

ingen krabbefangst men skatter i form av fine skjell og steiner fant vi.

Vi dro hjem for å  spise fiskesuppe og hvile litt?

Nei langt fra, her skulle isbades…Men mormor slapp unna og gikk rett på terrassen for å sole meg litt.

Da de tre andre hadde funnet seg en Strand bare noen minutter i gåavstand og drev med det jeg kaller isbading …

måtte jeg inn å finne ullpledd, tykke labber og sjal, for ute skulle jeg hvertfall være…

Jeg strikket og iakttok måkene sin atferd når de drev med vaktskifte på rugingen…

Hvordan de to minste greier holde tempo oppe hele dagen forstår jeg ikke, de er slett ikke tidlig i seng men tidlig oppe er de og det gjør jo ingenting…

for det er jeg også etterhvert…:)

I morgen blir det ferge og bilkjøring igjen, sankthansaften og natten

blir vi annensteds…

4 kommentarer
    1. Så spennende, nå har jeg fått med meg at du har både fisket og fått innkaling. Men vaksina får du vel når du er hjemme igjen… Jeg har time på torsdag og har ikke lyst. Blir kvalm av tanken. Dere har det i hvert fall nydelig, til og med været er bra <3.

      1. Jeg kommer å mase om jeg ikke hører noe til vaksineinnkalling nesten med engang jeg kommer hjem…
        Ikke tenk på engang å ikke ta den, bare gjør det…

    2. For et nydelig sted.
      Jeg tror ikke jeg vil være med på isbading. Mulig jeg skal også bare sitte og ikke gjør noe. Lytte på lydbok kanskje og leve i nuet:)
      Kos dere videre og ha en fin dag:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg