Fin siste hele dag for denne gang…

Vi fant en fin vegg å ta bilder …

Stedet er ved kystmuseet i Øygarden

Mine to yngste, og han som akkurat har blitt tre, tok turen hit i går.

Nesten flaut å si at jeg ikke har vært her før, selv om jeg har bodd her i to år nå…

men en gang må være den første…,

og koselig å dra hit med andre.

Etter besøk der og videre til butikken for å handle bl.a dagens middag…

som vi hadde bestemt skulle være fishtaco…

vel, i stedet for 3 ble vi igjen 6 etter at noen som kom dro videre

og andre kom innom for noen timer…

Rotete tacobord men den salsaen altså, som min datter forsyner seg av her…

og guacemole, da trenger man egentlig bare ha fisk til og noe sterk dressing…

Vi laget ekstra vegetar til noen som ikke ville ha fisk…

En fin dag som igjen går altfor fort, og det er siste dagen til svenskene.

Bare de to igjen som sover her i natt…

5 kommentarer
    1. Det så ut til å være en skikkelig god dag ♥ Og du er nok ikke alene om det å ikke ha besøkt ting på eget sted selv om man har bodd der lenge. Tror det gjelder ganske mange av oss 🙂
      Godt med taco, selv om jeg har blitt litt lei av det etter å ha hatt det hver fredag i lang, lang tid 🙂
      Men det smaker så absolutt mye bedre i hyggelig lag ♥ Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg