Der det er måker…

Der det er måker er det fisk…

i alle fall på sjøen…

Og selv om vi fikk fisk så er vi litt hoderystende til at vi ikke tok et eneste bilde,

av fisken som vi og de andre som var ombord på Symra fikk…

Det bølget…

Og det regnet …, men til sammen dro vi opp mer enn nok fisk og alle fikk med seg noen fiskemiddager hjem…

Her sitter vi, den eldste og den yngste, vi tålte bølgene best…

min datter var flinkest å få fisken av kroken og utenom var det hjelp å få…

Fornøyde med dagen spiste vi middag på restaurant etterpå , handlet litt og kom oss hjemover.

Er greit å ha et helt hus for oss selv å trekke oss tilbake utpå ettermiddagen.
Ser dere måkereiret? Like utenfor huset ved terrassen fant vi reiret. Var mye skrik og skrål før de skjønte at vi var til å stole på. Så nå kan vi sitte like i nærheten mens måkeparet bytter på å ruge på eggene.

Kjenner jeg er litt trett etter fisketur i dag og sa til minsten at jeg trodde jeg ikke kom til å stå opp før halv 10 i morgen…

Men han ville stå opp klokken halv 7 sa han…

6 kommentarer
    1. Det var en artig opplevelse likevel. Jeg skal også på fisketur når min sjømann kommer hjem:)
      Måseegg kan vel spises…ikke noe rart at måsemor var redd:)
      Artig å få sett det. Kos dere videre.

    2. Så gøy med skikkelig fisketur da! Bilder – jaja, en kan ikke få til alt! Klart det er deilig å ha sitt eget hus – og det var slett ikke verst at måkene godtok dere! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg