Camino dag 4, møte med en “pirat” og en vakker by…

Fra Viana do Costelo til Baiona.

Dagen startet med en kort togtur, etterfulgt av en fergetur som skulle ta oss over til Spania .

Trodde vi…

Vi kom oss over, men ikke med ferge. “Piraten”, -ja han lignet en pirat, med svart bart og sigarett i kjeften..:)

Han kommanderte oss ned i svartebaljen her, jeg måtte kaste loss…

og avgårde i vill fart og uten redningsvest…før vi etter noen minutter ble kastet på land…

I Spania

Vel, det var en uplanlagt opplevelse med mye latter…

I land labbet vi avgårde noen km før vi tok buss til badebyen Baiona.

En aldeles nydelig ferieby, der jeg ønsker å reise tilbake ved en anledning …

for å være en stund som vanlig  turist…

Godt vi tok det rolig denne dagen, for herfra skal vi GÅ 100 km, bare apostlenes hester som gjelder…

og jeg er glad jeg ikke visste hva neste dag bød på…

4 kommentarer
    1. Spent på å høre om “hestene” også 😀 Først en pirat, og deretter til “hests”… Men kan tenke meg hvor vondt det var 😮

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg