HELGEN i bilder og med store og små nøtter…

Med utsikt over byen startet jeg fredagskvelden…

Sammen med noen søstre og gode samtaler  i vintermørket …

 

Lørdag var det tid for små og store nøtter…

Den store måtte henges opp mens det enda var lyst

Pus står innenfor og ser på at mormor klatrer i trærne med en kokkosnøtt…:)

Etter mørkets frembrudd var det de små nøttene som måtte ordnes

Brente mandler er en av de få søtsakene jeg lager i julemåneden.

 

Og dette var søndagens jeg-kan-egentlig-ikke -lage -brunsaus, men jeg gjør det likevel når jeg får beskjed av min datter at Toro ikke duger…

Sausen ble visst god, men jeg hadde blandet den med noe kjøttkraft så laget Toro ved siden av til meg selv og mine vegisterkaker.

Etter at noen smånisser hadde vært innom dro vi 5 voksne på julekonsert i Fyllingsdalen kirke.

Fyllingsdalskoret får frem julestemning selv om det ikke minner så mye om det utendørs enda…

En ny uke står for døren og jeg skal i alle fall prøve å skynde meg sakte…

4 kommentarer
    1. Jeg innrømmer gjerne at jeg lager Torosauser. De er enkle, gode og faktisk sunnere enn dem man lager selv noen ganger. Det kommer jo an på, men kalorimessig kommer Toro ofte veldig bra ut. Ja det kan nok variere altså. Men jeg synes “det enkle er det beste” av og til.
      Brente mandler må jeg også lage en dag. Det er supergodt! Får vente litt sånn at de ikke blir spist opp før jul 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg