Det er hjerter som gjelder…

Desember måned er hjertemåneden…

tenker jeg…

Det kjennes mye tydeligere hvem man er glad i, bryr seg om og i det hele tatt tenker på og snakker om…

Jeg har mange nære som jeg bærer i hjertet, og føler meg veldig heldig…

På utsiden holder jeg fremdeles på å “lande” etter en tøff november måned, men det går fremover…

Jeg fikk lov å dele dette bildet. Det er min datter og jeg som har en prat sammen på FaceTime.

Vet ikke helt hva vi snakket om men jeg måtte ta en scr.sh og se hva hun sendte ut i “verden” …:)

Og det var da jeg så hvor lure og like vi så ut der vi satt på samme måte…

Eller  vent litt … 

Hva er det jeg har på øynene…

Slik kan det gå når man bare tar det man har nærmest, det vrimler av “glassøyner” her hjemme og ikke alle er i like god stand…:)

 

Ønsker alle en god-hjerte-måned.

La skuldrene senke seg og ikke glemme å puste…

 

13 kommentarer

Siste innlegg