KLANsamling , om dointervju og elv i hagen…

I går var det klansamling hos en søsterfamilie med god plass…

Det er i all enkelhet fortalt, vi som bærer samme etternavn , 6 søstre med familier, 4 generasjoner G-er og noen selvsagte…

37 små og store og endel 4-bente.  Ikke alle som kunne møte, men jeg synes vi er heldige som kan samles en slik gjeng…,

for det skal både vilje og koordinering for å få det til. Det var fint å kunne presentere det aller siste tilskuddet, mitt yngste barnebarn som bare er 11 uker gammel. 

Før herlighetene på bildene over hadde vi kost oss med diverse gryteretter. Etter middag dro en gjeng på bowling , mens andre hadde full jobb med å holde elven som hadde laget seg i hagen,  unna huset…

Ikke bare, bare å ta ut en slik dag, se her hvor mye nedbør vi fikk i går!

For noen måneder siden fikk en i klanen en “genial ide”….

Felles snapchat!  Det kan av og til bli et salig rot…:)

Som når jeg delte at jeg hadde fått forespørsel fra en journalist i en lokalavis om å stille til  “dointervju”…:)

Fordi jeg hadde skrevet en klage på toalettsituasjonen for tilreisende ved Ormhelleren friluftsområde, et område jeg er så glad i…

Da kan det gå litt varmt for seg. Se bare

Dagen i går var en fin dag, tross uværet som herjet ute og litt “herjing” av de minste inne… og jeg håper at vi kan gjenta det en annen gang…

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Ja man skal vokte sine ord 😀 Aldri godt å si hvor de tar veien, og hvordan de dukker opp 😀 Men det kan jo bli skikkelig morsomt også 😀

    2. Dointervju det hadde vært noe ha ha.
      Så kjekt å kunne samle sammen en sånn stor gjeng! Tenker det var høyt støynivå når alle pratet, men veldig koselig.
      Vi har jammen fått mer enn vår del av nedbøren nå, så vi sender resten østover 😉 Jeg bor heldigvis på en liten høyde så vann i underetasjen får jeg heldigvis ikke…men det er jammen vått rundt i området. Til kvelden skal det visst komme enda mer…

    3. margarites: Ja, fint å samles slik, selv om støynivået er noe høyt innimellom…:)
      Ja, vi har virkelig fått nok fra oven nå, jeg bor også greit til så får det ikke inn noe steder…

    4. Fristende kaker i fleng det der 🙂 Store vannmengder er ikke så hyggelig da.. Dreit du i det intervjuet eller ?..hehe.. Ønsker deg ei fin kommende uke <3

    5. annebe: Nei, vann i slike mengder vi har fått nå er slett ikke hyggelig, og spesielt når det nærmer seg hus…
      He, he, ja jeg dreit i intervjuet…:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg