Noen tanker om siste ukens menn…, og Solidox tannkrem

Siste ukens menn har skapt så mange følelser i meg…

Noen man helst skulle vært foruten og andre som gjør godt å kjenne på…

De minste og yngste gir de beste go-følelsene…

Jeg som er selverklært “mannehater” greier ikke på noen måte å unngå påvirkning av menn i livet mitt…

Den aller minste har kapret både hjertet og soverommet mitt for en stund…

Forresten, soverommet mitt for en stund og hjertet for alltid…

Mitt yngste barnebarn, som jeg fulgte på vei til verden da jeg var med på Stockholm-fødsel i sommer er på mormor-besøk etpar uker…

De andre to små menn som er mine barnebarn, og som jeg passer en gang i uken , gir meg stadig overraskelser og får meg heldigvis til å fokusere på andre ting enn det ” jobbmennene mine”, som befinner seg i den andre enden av livet gjør…

 

I løpet av den siste uken har det dukket opp disse menn- som -egentlig ikke -har- noe- med -mitt -liv -å gjøre…

De er nesten de verste.

Bare en liten sms en sen kveld : ” Vi kommer torsdag morgen  kl. 08 og skifter ut terrassedøren din…”

Ååå, i huleste heite, gjør dere det tenker jeg og kjenner blodtrykket stige. 

Ja, ja , jeg får bare stå opp midt på natten da…

Men den dagen ble det ingen terrassedør, de måtte skifte ut naboen sin dør i stedet…, og det var ikke så viktig å si fra til meg…

Før neste sms : “Vi kommer mandag morgen kl. 08…” 

Så jæ…perfekt ! Etter 4 jobbenetter så skal disse mennene inn her og bråke…, og jeg som må tidlig opp for å hente  aller minste mann i familien på flyplassen…

Dagen er vel overlevd og jeg har ikke annet enn holdt ut timene med terrassedørskift…, for det var et voldsomt bråk når jeg skulle sove…

Men de aller verste menn den siste uken er “nattmennene”…

Jeg har blitt slått nesten fordervet, og fått hørt de verste ord og uttrykk som går an…,

Av og til får man lyst å låse døren og forlate stedet, men så står man det over denne gangen også …

Og ja, de er gamle , syke og trenger hjelp, selv om de ikke hverken innrømmer eller forstår det…

Siste uken på jobb har slett ikke vært kjedelig hvertfall…

 

Men har dere sett den fantastisk idiotiske reklamen for Solidox tannkrem?

Aldri i livet om jeg skal kjøpe den tannkremen…

Reklamen der menn står og skriker, gaper og gauler… Det er den mest idiotiske reklamen jeg har sett på lenge…

Ønsker alle herved en mannegod uke, men IKKE kjøp Solidox tannkrem da….:)

 

 

14 kommentarer
    1. Hehe er du mannehater? Husk at menn og kvinner utfyller hverandre. Dere er de myke, vi er de harde. Se på kroppen din. Den er både myk og hard. Vi trenger hverandre!
      Ha en strålende dag! 🙂 <3

    2. Haha .. morsom lesing. Og jeg er helt enig angående den reklamen for tannkremen. Godt døra er på plass så du kan få morgenene for deg selv igjen, i ditt tempo. God tirsdag.

    3. Marit: Ja, når man må opp “midt på natten” flere dager så holder det hardt siden det er min beste sovetid tidlige morgener…

    4. taoistisk: Nei, jeg er ikke mannehater, men har litt lite til overs for menn for tiden….:) og ja, jeg gir deg rett i at vi trenger hverandre og utfyller hverandre, men det er ikke slik hele tiden og hvertfall ikke for mg…

    5. Kos med barnebarna ..det er jo fint 🙂 Å vente på håndverkere er jeg IKKE glad i jeg heller..Og klart man blir sliten av gamle og syke..selv om di ikke kan noe for det.. Tror ikke jeg har sett den reklamen, skal følge med nå.. Fin uke videre til deg også <3

    6. Hihihi…. nei, mannfolk altså…. selvom de små gullungene er gode, så er det mange andre som er nek…… jobben din er en ting, men håndverkere som ikke holder ord og bråker i vei… vel, da blir vi litt mannshatere, lissom….. Kos deg med allerminstemann da! Klem <3

    7. På hvilken måte finner du det okay å skrive noe sånn?
      Er det rart menn avskyr feminister?
      Hva hvis menn hadde akkurat den samme holdningen og ble støttet av andre menn i det?
      Like mye kvinner som er drittfolk som det er menn…

    8. At du ikke er enig er irrelevant for å være helt ærlig, fordi du er så langt fra objektiv som det mulig går an å være. Siden du helt tydelig vet svært lite om menn sin problemstilling er det kanskje greit å påpeke det siden det kanskje fremmer noe form for objektivitet fra din side.
      – Over dobbelt så mye menn tar selvmord i året, men ikke samme muligheter for støtte.
      – Blir en mann og kvinne dømt for samme kriminalitet vil menn bli dømt strengere.
      – Når det kommer til splittelse i familie, kommer menn nærmest alltid dårligst ut irrelevant fra hva grunnen til splittelse er.
      – Menn er oftere utsatt for vold (fra andre menn og kvinner).
      Du har ingen statestikk eller argument annet enn din subjektive mening om at menn er verre en kvinner når det kommer til å være ufin.
      Anbefaler deg å se filmen “the red pill” som er en gruppe som prøver å få menns problemer inn i mediene så de kan få like mye representasjon, men i land som Australia ble filmen banlyst fordi feminister lage underskrift kampanjer og gikk i demonstrasjon for at filmen skulle vises.
      1. Menn’s problemstillinger blir ikke representer på lik måte som kvinner, ikke en gang barn sine rettigheter blir representert like bra.
      2. Vi menn som lever idag har null ansvar for hvordan ting var før i tiden eller ansvar for andre menn sine handlinger. Tviler på du vil ta ansvar for Aileen Wuornos eller Miyuki Ishikawa sine handlinger.
      Så de som mener feminisme er ødelagt har helt rett. I England er det nå bare 7% av kvinner som vil være feminister, og mer enn 80% av dem er såkalte “kaffe feminister” altså de som sier de er feminister uten at de involverer seg i det hele tatt.
      Hvis du er objektiv og du faktisk vil ha en ærlig debatt om feminisme, så se dokumentaren “the red pill”.

    9. Petter: Er ikke ute etter noen debatt om feminisme eller annet, det var bare som overskriften sa ” : noen tanker om siste ukens menn….” og jeg forbeholder meg retten til å ha mine egne tanker og følelser om det…Men du har helt sikkert rett i mye av det du skriver her.
      For min del var det ikke mening å hverken såre noen eller henge ut noen menn. Anser hermed diskusjonen slutt for min del her inne.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg