DATE flere samtidig…?

Denne lurer jeg på om jeg skal tørre å innta i natt igjen…

Jeg prøver den en sjelden gang, for jeg er ganske god på å sove for tiden, og trenger den  egentlig ikke så mye. Hverken den eller sovepiller…

I går kveld derimot, ville jeg komme meg tidlig i seng ( Det er før kl. 04) …

Og jeg fant frem godnatt-teen min.

Men som jeg har fortalt før så får man rare drømmer av den…

Drømmer er jo ofte noe man blander sammen av tanker man går med, opplevelser, inntrykk av ulikt slag som man har fått gjennom dagen, og så blander underbevisstheten dette sammen på de forunderligste måter. Jeg husker ofte bruddstykker av det jeg drømmer, men ofte bare en eller annen følelse når jeg våkner. 

I morges som var våknet jeg opp med et flir rundt munnen…

Jeg hadde nemlig datet to menn og de måtte for all del ikke vite om hverandre….:)

De var ganske flotte og, og omtrent på min alder…:)

Ikke har jeg tenkt på dating, og hvertfall ikke to stk…, så det var en underlig drøm…

Og nå vet jeg ikke om jeg skal ta meg en kopp te i kveld igjen, for det kan jo hende at jeg drømmer fortsettelsen…:)

Håper alle drømmer noe fint i natt, og er du nysgjerrig, og har litt vanskelig for å sove. Prøv denne teen da vel…

 

 

10 kommentarer
    1. Den teen tør jeg ikke drikke for jeg har problemer med den ene jeg har. Jeg forelsket meg for 50 år siden å det tør jeg aldri ta sjansen på igjen.

    2. Jeg har alltid vansker med å sove, det ligger til helsesituasjonen min. Og når jeg sovner, er det sjelden jeg husker hva jeg har drømt 🙂 Så kanskje denne teen burde prøves ja 🙂
      Men håper jeg slipper å date flere menn i drømmene da…hihi. Har vel nok med han ene 😉
      Godt å høre at du oftest sover godt for tiden. Da er utgangspunktet godt for gode dager <3

    3. Kjøpte meg en Pukka te i går..men ikke prøvd den der.. :)) Artig drøm da..kanskje det var et hint om at du skulle date mer..men hva vet jeg..hehe.. God helg <3

    4. Litt av en “bivirkning” av den teen 🙂 Men det kunne jo vært gøy å drømme litt mer. Som regel husker jeg ikke hva jeg drømmer, eller om jeg drømmer. Innimellom husker jeg litt, men før jeg har stått opp er drømmene helt borte igjen 🙂

    5. margarites: Litt av det å huske hva man har drømt er å ligge helt rolig når man våkner og ikke bare “hoppe opp av sengen. Drømme gjør man hver eneste natt, er bare det med å huske de…

    6. Er dette en te som faktisk gjør deg trøtt? Hvis ja, har ikke jeg noe i mot å drikke den, og jeg har heller ikke noe i mot rare drømmer. Kan jeg drømme om kjekke menn i flertall, så sier jeg heller ikke nei takk, hihi ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg