REKKER JEG DET?

Enda nærmere nå enn da dette bildet ble tatt……

Bare 13 dager til termin, og til jeg!? skal føde i Stockholm….:)

Spenningen er der i alle fall som om jeg selv skulle føde….:)

Hun som skal føde er mitt tredje barn, og dette blir hennes første. Det skal skje i Stockholm der hun bor med samboer.

Og til alt overmål skal jeg få være med….!

Er i alle fall meningen. Jeg hadde tenkt at hun skulle forandre mening i løpet av graviditeten, men jeg får enda lov….

Flybillett er bestilt, men jeg har  noen netter igjen å jobbe før ferie, og er bare spent på om HAN kommer på termindato.

Rekker jeg  det mon tro….

Vi satser på det . Det er fullmåne den 28 juli, på termindatoen, og jeg håper det ikke skjer før, i hvertfall ikke før den 25, for da er jeg på plass….

Jeg er veldig spent ,  og skal virkelig prøve å være den store støtten, rolig og behersket og mindful og  ALT…..

Tror det kommer til å gå bra, og håper jeg får være der en liten stund etterpå også……

 

14 kommentarer

Siste innlegg