DU FINNER NIKE-sko i ostedisken på Obs…..

Det er disse….

En heldig dag, og uheldig for noen, kan man finne slike sko i ostedisken hos Obs……

For det kan da umulig bare være meg…..

 

En dag forleden jeg hadde leitet i ulike butikker etter akkurat disse Nike-skoene, og både funnet de og kjøpt de….,

gikk jeg glad og fornøyd inn og handlet på Obs-butiken på senteret etterpå. Jeg skulle bare ha bittelitt så det holdt med en korg….

De hadde oste-tilbud, det er noe jeg er veldig glad i,  og jeg ble av den grunn gående å trø rundt i osteavdelingen…….

Jeg hater å gå i butikker der jeg ikke vet nøyaktig hvor tingene finnes, for jeg liker ikke å bruke for mye tid på å handle.

Da jeg hadde leitet meg frem til det jeg skulle ha av matvarer, stått i kø i kassen,  betalt og skulle pakke sammen…..,

var det jeg oppdaget: Jeg hadde MISTET POSEN med de splitternye SKOENE MINE i , og  med noe annet tøy jeg også hadde shoppet….

Jeg forlot varene som jeg ikke hadde rukket å få i poser og sa fra at jeg hadde mistet noe. På full fart innover i butikken igjen, så jeg ganske mistenksomt på alle folk med poser i hendene og i handlevognene…,

uff, jeg skammer meg for å si det og håper ikke noen la merke til det. På den tiden hadde jeg egentlig gitt opp,  for det var ganske mange “potensielle tyver” i butikken. Ikke hadde jeg den ringeste anelse heller om hvor jeg eventuelt kunne ha satt den fra meg…

Men på forunderlig vis så jeg plutselig rett på den, midt i all osten!!! 

Gjett om jeg ble overlykkelig!

Midt i all osten er forresten oppå en ostekjøledisk med lokk på, jeg er da ikke helt gal…….

Dagen var reddet for min del, tenk det var ingen som hadde tatt de med seg. Virkelig en heldig dag…..:)

 

 

 

4 kommentarer
    1. Hipp huurraaa 😀 Så bra at du fant de,, så utrolig dumt å gå skoa av seg i en ostedisk til og med. Pjuhh,, og så bra at du ikke satte spor etter deg 😀 Herlig historie,, 😀

    2. dedicat: Ja, det var ikke forventet når jeg helt på tuppa for inn der og leitet….He, he, nei jeg håper ikke jeg satte spor etter meg på noen måte….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg