Soldager og en lilla gave….

Den varmeste dagen denne uken dro jeg igjen hit , og det selv om jeg visste at noen småtroll og mammaen skulle komme innom meg på vei hjem fra ferie…

Det var både planlagt og fristende å komme seg til sjøen i varmen, og litt synd synes jeg på de som måtte jobbe en varm soldag….

Jeg skulle på jobb først til natten , og noen timer her er mye god energi til det.

Dagens niste. “Grusomt godt”, men ikke særlig lurt med sjokolade i varmen, for alt i posen ble en eneste mølje. 

Det er mange av slike småfamilier i disse dager. Som andemor må passe på de små……

Her også et kull med tre andunger. Fra en søsterskravletur i uken. Man kunne se hvordan andemor passet på, både overfor mennesker og andre av samme art. Måkene jakter, og de må bare ikke få en sjanse…..

De som kom hjem fra ferie, og hadde en pause hos mor/mormor på veien hjem, hadde lagt fra seg en gave. De vet at jeg er glad i  disse lilla krystallene, Ametyststeiner. ikke første gangen jeg får det hos de…..  Og det fine skjellet….

Jeg skal møte de i morgen og da gleder jeg meg til å høre mer om ferien de har hatt i Legoland og hos tante-li i Stockholm. Og om minsten sin første flytur….

5 kommentarer
    1. Så flotte gaver du fikk 🙂 FIne steiner 🙂 Ja, ingenting holder særlig i denne varmen av niste eller annet snop eller sånt…:-o Men noe må man ha 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg