Sommer, sol og sjø, og åpen for MATCH…..?

Jeg var heldig og fikk sjansen til å være her….

en av de sjeldne dagene det hverken blåste eller regnet , men solen stod høyt på himmelen….

 

Da jeg kom var jeg nesten alene, men etter en stund hadde jeg selskap med folk fra mange steder og nasjoner.

Nok med  plass…

Det summet av små og store stemmer  på ulike språk,  latter,  måkeskrik….

og båtmotorer fra sjøen….

Etterhvert begynte det å lukte grill, og jeg så at de som drev og fisket fikk nok til å lage middag til en familie….

Flere hadde slått opp telt, og jeg tipper at noen var her mer enn bare noen timer….

Her er fantastisk i sommersol. Det er et stort område med ulike plasser å slå seg ned på, alt etter hva man trives best med….

Litt niste hadde jeg da med meg…

 Ormhilleren i Øygarden er fremdeles et sted jeg med glede tilbringer tid, når jeg kan og får anledning.

Etterpå dro jeg til mor en tur, møtte andre i familien jeg ikke hadde sett på en stund , og spiste søte saker…

Men Match altså …

Som begynner med et klikk…..:)

Vel, vel, innrømmer å via omveier ta en liten titt inn der i uken som gikk….

Det har skjedd noe forunderlig….

Jeg kan fortelle at jeg har funnet både kjæreste og samboer der før, og at jeg er singel nå kan jeg ikke skylde på Match for…..

Men hvordan i huleste har alle på min “datingalder” blitt så gamle der inne……:)

Enda mer skremmende var det når noen fantastiske meldinger hadde funnet veien …..

fra en mann? som jeg heller vil kalle gutt pga. ung alder , til en som var eldre enn meg……

Heldigvis var det bare å klikke seg bort fra hele elendigheten…..:)

Men det skal være sagt, for kjærlighetshungrende, damer eller menn, så vet jeg at det kan være en fin måte å treffe noen på.

Bare man er åpen for det…..

 

 

 

 

9 kommentarer
    1. En flott strand med herlige svabert,, ikke rart at mange fant veien 🙂 Lykke til med match 🙂 Jeg har bare en liten anelse om hva det går ut på 😀

    2. Det så ut som et deilig sted å nyte sommer og sol ..og niste :)) Sånne datingsider er jo naturlig nok ikke noe for meg siden jeg har vært gift siden jeg var 20 .. Men sikkert en fin måte å treffe noen på..men skjønner at en må” føle litt” for det..ikke alltid man er innstilt på det kan jeg tenke meg ? Klem og fin sommer til deg <3

    3. annebe: Ja, det er det virkelig! Nei, Match er nok ikke noe for deg da….:) Match brukes nok til ulike “formål”, kanskje også ren nysgjerrighet til å begynne med, men de fleste er vel ute i samme ærend-finne noen å dele hverdagen med….
      Klemmer igjen og fortsatt fin sommer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg