UTE om dagene?

Dere er vel ute om dagene……?

Jeg vet ikke helt om det er vår eller sommer, men det er utetid, hvertfall om man er i nærheten av Bergen. 

I dag var det søster-skravletur til Gravdalsfjellet. En akkurat passe kveldstur. Med akkurat passe andre kveldsturvandrere.

Det er alltid like befriende å komme seg ut og opp….

 

I det siste har det vært rikelig med anledninger å tilbringe ute

 Uten regndråper i sikte. Søndagstur en liten tur fra der mormor bor…Man må lære seg å kaste steiner i sjøen, slik at de hopper….

Mammaen, min datter, er en god lærer til det….

Her er fra en annen turdag. Mor og jeg tilbrakte noen timer sammen, og hun er heldigvis en ivrig turgåer…

Vi måtte innom det hemmelige stedet der disse vokser

Jeg har stjelt her til hagen min før, så denne dagen er det bare ren inspeksjon…..

Dagen før det igjen var det hente-i-barnehagen-dag, og etter hentingen var det bare å sette seg rett ned…

og vente på at 2-åringen skulle plukke blomster til mormor. Han er blitt ganske god til det…

Ute. Her jeg bor er det mye malinglukt om dagene. Best å male mens man kan…

I år må her males mye, og jeg kjenner på meg at det blir det gode sjanser til……:) 

Ute. Jeg har tilbrakt mange timer på terrassen i det siste. Sammen med meg selv, studenten som var innom noen dager og hjalp meg litt med å begynne på maling av huset….,

og sammen med en venninne jeg har opplevd mye sammen med fra år tilbake…..

Utetid er viktig, skynd dere ut og samle D-vitaminer og nyte dagene……

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Nydelige bilder fra uteliv..ser supert ut :)) Mye ute nå ja..men er jeg på verandaen må jeg helst ha hodet under markisa.. Ønsker deg en fin morgendag :)) Dagene som har vært nå må kunne kalles sommer syns jeg <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg