Om mennesker som har vært innom ……..

“……jeg er takknemlig for de mennesker som har vært innom livet mitt og preget min historie.

Noen er innom lenge, andre kort……

Men om vi ser hvert menneske vi blir kjent med, og får dele tid med, som en gave

-som noen som gjør livet vårt rikere, og lærer oss noe på godt og vondt

-ja da tror jeg vi lettere kan bære vårt liv og vår bagasje….”

(Kristin Spitznogle)

 

Jeg fant disse visdomsordene i et album da jeg leitet etter noe i dag. Jeg hadde lest de i et blad og tatt vare på de i et album,

et album der jeg har minner fra en tid jeg ikke hadde det som best i livet mitt…..

MEN så er det det med å slette. 

Skal man slette eller ta vare på bilder og andre minner

 fra noen som engang var innom livet ditt og har preget historien din…..?

Jeg er ikke så opptatt av å slette alt, alle spor. 

Det er levd liv og jeg kan uansett ikke slette det…..

Jeg synes ordene til  K S her var en fin måte å tenke på……

 

 

6 kommentarer
    1. Fine ord ja..alt er med på å skape “levd liv”..noe skulle man kanskje helst vært foruten..men det kan en ikke gjøre noe med i ettertid.. Å ta vare på noen minner kan være fint uansett..men hva en gjør med det en har av slikt varierer vel ut i fra hva en selv føler er riktig for seg selv :)) Vakre bilder 🙂 Klem og fin helg til deg <3

    2. Flotte ord! MInner kan være både gode og mindre gode…. jeg har endel av hvert….. men det er viktig å tenke på at en er et resultat av et liv på godt og vondt….. klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg