NOEN som vokser og tiden som flyr…..

Her ligger en liten mann og vokser…..

Min yngste datter har vært hjemme i Bergen noen dager og har flere ganger sagt at ukene,

de bare flyr…..

Kanskje litt skremt av at det nærmer seg fødsel uke for uke, for selv om det er et stykke igjen er det uker som telles….

Jeg vet at etterhvert som ukene går og magen vokser blir man så inderlig lei av å gå gravid med alle sine plager at man er SÅ klar når det skjer……

Mine uker også bare flyr,

Spesielt når jeg har jobbet 6 netter på en uke… og innimellom der feiret en 6-åring.

Her må han kjenne etter om det sparker i tante sin mage… 

Det er mitt eldste barnebarn  som har blitt 6 år , og mormor må snart kjøpe skolesekk til han

I dag , eller det blir vel heller i går, kjenner jeg at dagen, den har vært god….

På tur i det fri, i kald vårluft ute i havgapet, sammen med mor, søster , datter og en firbent.

Mye godt å spise, mange menneskemøter , og en nydelig solnedgang som jeg selvsagt skulle hatt et fantastisk bilde ut av….

Jeg har vært en svært dårlig fotograf i dag, men dagen har vært fin likevel…..:)

Tar med et bilde av et nattstrikket teppe som endelig er ferdig, og som forhåpentligvis får noen Stockholm-solstråler på seg til sommeren som kommer….

 

 

12 kommentarer
    1. Så fint å vente på et nytt menneske. Men du har vært bestemor i seks år du da :))).
      Noen gang er minnene nok. Vi behøver ikke ta bilde alltid. Bare kose seg med opplevelsene.
      Det var mange nattevakter etter hverandre. Da håper jeg du har en lengre friperiode.
      Ha en riktig fin dag.

    2. Skjønner veldig godt at det banker ekstra i et bestemorshjerte 😀 Jeg er evig takknemlig for at jeg fikk være med på våre to fødsler 🙂 Det var jo ikke helt vanlig først på 70 tallet. 🙂 Lykke til på alle måter 🙂

    3. Spennenda ja, men enda en. Her har jeg hatt besøk i dag av en på 5 og en på 10 og i morgen kommer 5åringen igjen sammen med lillebror på 2,5 🙂

    4. BforB: Jeg ergrer meg bare etterpå når jeg ikke tar bilder, men du har rett, å kose seg med opplevelsene og ha de i minne er av og til nok

    5. dedicat: nei, den gang var det vel litt uvanlig å være med på fødsler, i dag derimot tror jeg mange menn føler seg mest forpliktet….:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg