SKAL MAN TRENE på en fredag da…..?

Det eneste jeg er innom Mc Donalds etter er denne sorten……

Milkshake er fristende , og jeg må alltid forbi når jeg handler på Obs…..

Denne dagen var planen klar. Milkshake først , trening etter.

Skal du trene etter å ha gulpet i deg en milkshake, er det lurt å huske å be om en liten når du kjøper, ellers får du bare en stor…

Ikke fritt for at det skvulpet litt i magen under treningen den dagen, så det skal ikke gjøres om igjen…

I det siste har det blitt et ork å trene, men bare jeg kommer meg ut døren går det som oftest bra.

Her en dag hadde jeg glemt bilnøkkelen og måtte hjem igjen og hente. Satte fra meg treningsbagen bakpå bilen, bare så jeg ikke skulle falle for fristelsen å ikke gå….

Det gikk bra helt til jeg hadde parkert utenfor treningssenteret og lurte på hvor treninssbagen min var…..

Den hadde jeg kjørt fra i garasjen, den hadde falt av bilen da jeg glad og fornøyd kjørte hjemmefra.

Den dagen ble det IKKE trening!

I går var planen veldig klar.Jeg hadde helt fri fra alt, stod tidlig opp og følte utpå ettermiddagen at jeg hadde brukt fridagen godt og nå var det bare å finne frem treningstøy, så jeg ble enda mer fornøyd med meg selv….

Da jeg skulle til å gå, kjente jeg at jeg egentlig var altfor trett. Tåler visst ikke stå så tidlig opp…

Jeg bestemte meg for å ta en aldri så liten hvilepause. Som ble til mange timer…..

Jeg stod oppigjen rundt midnatt, og visste ikke riktig om jeg skulle begynne med frokost, middag eller ett glass vin.

Nå har jeg sovet noen timer og føler meg rimelig klar til trening. Men jeg venter en time eller to, får være måte på å være tidlig ute….

Forresten er det fredag. Skal man trene på en fredag da?

Hmmm

 

8 kommentarer
    1. Hihi…kombinasjonen milkshake og trening var muligens ikke helt ideell nei 😉 Men flirte mest av treningsbagen som lå igjen i garasjen. Jeg er litt sånn jeg også, hvis det kan være en trøst 😉
      Ja, klart fredagen er en flott dag å trene på. Kjempegod start på en god helg tenker jeg. Men sikkert lett å si, siden jeg ikke trener selv 😉
      Ønsker deg en flott helg, trening eller ei <3

    2. Spent på om det ble/blir trening på deg.. er nok best å ta en milkshake etter trening..om man måååå ha en ..hehe.. Stilfullt bilde ble det i alle fall :)) God helg <3

    3. Eva: Uff, jeg føler meg ganske teit når jeg gjør slike dumme ting….:) Men godt å høre gjenkjennelse…
      Flott helg til deg også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg