DAG eller NATT? og fødselsdrømmer?

Det er tiden på året da jeg ikke er så nøye på hva som er dag og natt. 

For meg.

Det er svart november, synger Vamp og det er det virkelig……

Jeg formaner noen å gå og legge seg og sier godmorgen til andre, før jeg legger meg selv og forhåpentligvis drømmer noe kjekt…

I kveld har jeg fulgt med på fødsler blant mye annet jeg har hatt for meg. 

Da kan det hende at det er det jeg drømmer om i natt, så det var kanskje dumt av meg å se på….

Jeg orker virkelig ikke føde i natt….:) 

Men å drømme om fødsler kan også bety at du gir fødsel til et nytt prosjekt, en frisk begynnelse eller en stor kommende hendelse.

Nå skal jeg hilse godmorgen til min datter, hun begynner dagen før klokken 05, og da er det tid for meg å ta natten min.

Håper alle har en god natt og drømmer noe kjekt!

 

 

 

 

 

 

 

 

5 kommentarer
    1. Litt andre døgnrutiner hos deg enn her hos meg ja…. men November er det her også :)) Ja fødsler får en se seg ferdig med vel.. men noen små fine prosjekter kan være hyggelig :)) Klem <3 Koselig stemning med lys <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg