VAFLER til frokost klokken 18, og slik kan det gå…..

Fikk slik ubendig lyst på vafler til frokost i dag da jeg stod opp i 4 tiden i ettermiddag….

Med hjemmelaget blåbærsyltetøy på….

Siden jeg ikke hadde annet mel enn hvetemel fikk det bli det i dag.

Jeg liker ikke grovt mel i vafler , men gresk yoghurt derimot…

Det er det spisogspar   som skal ha æren for at jeg nesten alltid har i hus, for hun har mange gode oppskrifter med nettop det i…

Det blir yoghurt både i røren og til topping, selv om jeg foretrekker rømme oppå……..

Men når man skal kose seg med vafler i morgenkåpen under et pledd i sofaen klokken 6 om ettermiddagen, med Kardashian på skjermen kan det fort gå slik

Jeg nevner det bare, om noen skulle tenke seg å gjøre det samme…..:)

7 kommentarer
    1. Vafler til frokost har jeg vel aldri spist, tror jeg…. Men ….i ettermiddag (Før jeg så innlegget ditt) bestilte jeg morgenkåpe på nettet. Den er vinrød, så da synes ikke sølet så godt. Blåbærsyltetøy bør jeg vel ikke søle på den uansett! 🙂

    2. Mmm – perfekteste frokost da! Kunne jammen tenkt meg det ja…. fort gjort å søle litt – og blåbær er lissom skapt til å søle…. hihi! 🙂

    3. Vaflene så kjempegode ut <3 Vafler til "frokost" høres perfekt ut synes jeg, og ihvertfall når en våkner kl 4, da trenger en litt energi påfyll 🙂 Håper du fikk blåbærsyltetøyet av morgenkåpen, utrolig kjedelig når sånt skjer!

    4. spisogspar: Ja, jeg lager det jeg”fyser på ” til frokost på den tiden…..
      Ja, det gikk faktisk av , men jeg var rask med å få det gjort….:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg