LYKKEBOBLER, sommerfugler og før-frokost…..

Lykkebobler er fint å ha med seg når man skal feire…..

I morgen , etter nattevakt må jeg komme meg opp i en fei, for da er det pangstart for helgen .

Vi skal feire en søsters 50 årsdag. En hel helg til endes. 

VI er 6 søstre, som lar menn og barn finne ut av det selv i helgen , så drar vi avgårde på hyttetur med lykkebobler og ganske mye attåt”, av både mat og drikke….

Gleder oss veldig!

Vi tar med litt feiring for en annen av søstrene som blir 51 i morgen, og meg selv som fyller 55 på søndag….

Se på denne her. Den har hatt tilholdssted på terrassen min i flere dager nå.

For her er fortsatt sol og opplett i Bergen by, tro det eller ei…..:) 

Vi har fine høstdager

Av og til har den hatt besøk….

men mest har den holdt meg med selskap alene.

og dette ble før-frokosten min i dag . Kl. 17.30. Slik er det nå engang med nattevakter….:)

Og man kan fortsatt spise ute. I slutten av september.

Jeg føler meg veldig heldig….:)

 

9 kommentarer
    1. Så deilig at dere har så nydelig vær! Det må nytes…. kos deg med masse feiring i helga – dere er flinke til å kose dere sammen, søstrene! Klem 🙂

    2. De Lykkeboblene der er gode – bedre enn tran, som det står på etiketten på flasken 🙂 Kos deg masse med feiring. Når du spiste frokost i dag så holdt jeg på med middagen. Nyt finværet i morgen også, disse dagene har vært helt utrolig flotte 🙂
      Kjempefin blomst du har der som sommerfuglene koser seg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg