Høstdager med humler, noen som vokser og Babblarna…..

Dagene er fremdeles slik….

Høstvarme dager med sol og humler i oktoberrosen…..

Alt vokser og gror fremdeles i fine høstdager, også denne

småen, som har blitt hele 2 år. Han har  blitt så stor at han kan gå i bingen å spille fotball med mormor, når han ikke er opptatt med å gjøre alt som storebror på 5 gjør, eller er  opptatt med bøker som denne her

En bok jeg synes var passe dum …

Helt til jeg forstod at den var genial til toåringen…

Han kan navnet på alle figurene i boken og greier fortelle hva de gjør….

Og om jeg prøver meg å kalle bobbo for diddi, så har jeg ingen sjanse til å lure han….:)

Og se , her er tegnspråk også for disse figurene.

 

5-åringen var i kveld mest opptatt av at jeg skulle se film med han. Selvsagt etter at vi hadde vært ute en god stund i fin været, med både trampolinehopping og 

rottesuppelaging. For etpar dager fikk jeg klar melding fra han at “du må forstå at jeg er blitt stor nå, jeg er jo 5 år….”

Det er heldigvis filmer av Disney som fenger, i dag en nydelig film med vakre flyvende feer,  magi og tryllestøv. 

Jeg tror han prøvde i kveld å fortelle meg at han ikke drømte så fint, men så avtalte jeg at vi skulle drømme om tryllestøv og at vi kunne fly.

Jeg håper han drømmer noe fint…..

Om jeg skal ha noe håp om å nå drømmeland i natt er det best jeg går og tar meg en liten “magisk” tablett….:)

Det er allerede sent og selv om jeg skal jobbe noen netter kan jeg ikke sove bort hele dagen i morgen. 

Vi har blitt lovet 20 grader og her kommer visst noen som har bestilt middag…..

Ønsker alle en drømmerik natt……

 

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg