Å DRØMME om en reise, og kom -deg-ut-dagen….

 

Om du ligger og drømmer at du er på reise, har for mye bagasje og kommer for sent til toget …., kan det bety:

Reisen er selve livet. Om du har for mye bagasje kan det være et bilde på at det er opplevelser i fortiden du ikke har bearbeidet ( Astrid Hognestad-drømmeanalytiker)

Å reise er en ganske vanlig drøm, men jeg reiser som oftest med en båt og opplever i drømme svært mye stress på reisen min……

I dag, eller det blir vel helst i går, var det kom-deg -ut dagen. Det var det annebe som fortalte. Da var jeg glad det var så god anledning her i Bergen til å kunne gjøre akkurat det -komme seg ut, og for min del , litt opp i høyden

Jeg gikk alene, og prøvde å se meg for . Jeg hadde ikke på meg de beste skoene og tenkte på reisen min som begynner neste helg. Best å ikke tråkke over, holde seg på beina…..

Da var det han dukket opp. En pesende fyr i bar overkropp inni skauen, og jeg innrømmer at jeg kvapp litt…

Det må nå gå an å ha klær på seg, vi er da i september…..:)

Han var vel bare litt varm , og det er ikke fritt for at jeg også ble det i oppoverbakkene…..

Varm er jeg om natten også. Viften på nattbordet er på, det er på tide å komme seg i seng.  og drømmer jeg om en reise skal jeg prøve å ikke stresse…

Drøm noe fint, og ikke kom for sent til toget da…..

 

12 kommentarer
    1. Fin start på mandagen og lese dette 🙂
      Ønsker deg en flott start på ny uke med nye muligheter.
      Vil du ta en titt innom meg og lese dagens innlegg .
      Å være takknemlig
      Sissel

    2. En herlig blanding av drøm og virkelighet 🙂 Pass på å legge togrutene på nattbordet 🙂 For om et suser forbi i natten,, så går det alltids et nytt et 🙂

    3. Så du skrev om drømmer i det forrige innlegget også.. jeg drømmer sjelden (som jeg husker), men av og til er det veldig tydelig og jeg kan huske nesten alt når jeg våkner.. Kan være ulike ting..ikke så ofte reiser,ikke som jeg kan komme på nå i alle fall 🙂 Deilig å komme seg ut og særlig det å se litt utover liker jeg godt.. fine bilder…og koselig å være nevnt.. Klem <3

    4. annebe: Det sies at alle drømmer hver natt, men ikke alle husker….
      De drømmene som er så tydelige kan være det fordi de skal fortelle deg noe, tror jeg på.
      Jeg er litt opptatt av drømmer som du sikkert forstår, og det er nok fordi jeg husker ofte det jeg drømmer og forsøker å forstå det jeg har “balt med” om natten….:)
      Ja, er godt å komme ut og opp. Klemmer igjen.

    5. Jeg husker ikke så mye av drømmene mine…. Skjønner godt du kvapp når du møter en halvnaken mann i skauen, de kan nå vel beholde klærne på selv om det er varmt….! Ja vi har vært heldige med været siste dagene her i Bergen – og godt å komme seg ut da :))

    6. spisogspar: Det er en øvesak å huske drømmer. For meg er det blitt en vane, og så tolker jeg som best jeg kan…..:)
      Jeg er glad jeg kom meg ut tre dager på rad , for det kan bli en stund til neste gang her hjemme…:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg