MENS MAN VENTER PÅ REGNET…., og på kolesterolmåling…..

Siden jeg har sovet bort flere  dager nå etter nattjobbing ,så skulle man tro at ikke været hadde så mye å si….

Men jeg kjenner det på meg at jeg må opp og ut…

Og da blir søvnen deretter. Litt lite søvn fordi det ikke har regnet….

og så orker man egentlig ingenting når man står opp heller.

Da blir det på hodet i fryseboksen etter denne typen godis , og så sitter jeg der og sløver på terassen.

For denne her er virkelig god, det er den jeg har fyset på i år. Har prøvd å anbefalt den bl.a til frodith, men hun vi ikke vite om den…:)

og siden regnet uteblir, selv om det er lovet…. 

må man passe på disse. Det er forøvrig den eneste trimmen jeg har fått de siste dagene. 

Ut og sprute litt vann på rosene. opp igjen på terassen og spise is…..:)

På torsdag er det til legen og bl.a måle kolesterol, så fra nå av skal jeg ikke på hode i frysen etter is, men kanskje ta meg en få- opp -pulsen -tur i morgen ettermiddag når jeg står opp.

Kan jo hende det hjelper…..:)

9 kommentarer
    1. Har jeg sagt NEI til noe godteri?? Jeg må ha vært i søvne, den så jo veldig god ut, hvis det er den sjokoladen du mener. Nei, den dagen har jeg nok vært syk 😀

    2. Ikke smakt den … men så skikkelig god ut…:)) Ikk vært mye trim på meg heller..men har jo bada litt da..og mannen og jeg gikk en halvtimes tur her om kvelden :)) Håper kolestrolet ditt er greit.. Nyyyyydelig rose med dråper på <3<3

    3. frodith: Ha, ha, jeg anbefalte deg denne gode isen i en kommentar, så har det svart på hvitt….:)
      Men det kan godt hende du var syk…:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg