LATE DAGER PÅ RHODOS…(1)

 

 


Ante ikke at jeg var med på dette bildet før jeg så det her….:)
 

 

Jeg har nylig kommet hjem fra denne god-morgen-utsikten i 14 dager….

Om kvelden så det slik ut. “Stjernehimmel” i bassenget.

Eller slik. Fargene forandret seg.

Det var en liten hemmelighet med denne reisen….

Som jeg har fortalt skulle jeg feriere sammen med min søster og hennes mann. 

Men det de ikke visste om før vi møttes alle sammen på flyplassen på Rhodos, var at det var enda en søster og mann som skulle nyte late sommerdager sammen med oss.

Fint med gode hemmeligheter….

Tar med noen bilder fra området ved hotellet, som har navnet Sentido port Royal

Det var mer enn nok med nydelig bassengplass å oppholde seg på….

Men det var ved sjøen vi ville være. Alle sammen.  De fleste av timene om dagen ble tilbrakt her.

Etter å ha fått servert frokost var det strake veien til stranden….Lastet med bøker, musikk, høy solfaktor og solsmil….

Her er veien til en svært så velassortert frokostbuffe

Dette er det jeg valgte å spise de fleste dagene. Til frokost. Det må være den som har skylden for kiloene jeg la på meg….:)

Vaffelen er “lastet” med sjokolade og honning….

 

Før-frokost-selfie. 

og frokost-sko…..:)

10 kommentarer
    1. Åh sukk….dette her så jo helt fantastisk ut <3
      Man får jo akutt lyst til å reise med sånne fine "reklamer", og med det dårlige været vi selv har hatt her hjemme. Men i dag skinner solen, og gradestokken har passert 20 grader. Så kanskje du faktisk klarte å ta med litt sol hjem til gamlelandet? Tusen takk for det i alle fall <3
      Herlig å se sånne fine ferieminner 🙂
      Kos deg hjemme også <3
      Klem

    2. Så flott det var der.. og ser ut som du har hatt skikkelig sommervær :)) Hyggelig at dere ble en liten gjen da.. Femte hjul på vogna du eller..hehe..
      Fint bilde av deg.. både selfien og der du skimtes i vinduet..også så lekre frokost-sko.. :))

    3. Det så veldig vakkert ut der du var. Hørtes ut som en nydelig tur med til og med overraskelse før turen starta. Velkommen tilbake til norsk sommer :))).

    4. Moro med hemmeligheter 🙂 Så deilig ferie altså 🙂 Ser så deilig ut, og all gode maten 🙂 Kjempefin selfie Maiken, pene dama 🙂

    5. Eva: Værsgo for solen:)
      Jeg føler for litt mer ro hjemme når jeg har hatt 14 varme soldager. Så skal kose meg hjemme resten av uken.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg