REISEKLAR

 

Jeg har pakket DEN RØDE igjen , og som dere ser har jeg tenkt å lese litt de 14 dagene jeg skal være på Rhodos.

Tipper ingen synes det er noe rart når bergensfolk drar sydover, vi har fått det gnidd inn den siste tiden om hvor mye regn vi har hatt i juni- det har visst ikke vært så  ille siden 1952.

Vesken er nyinnkjøpt for sommeren, og jeg er veldig fornøyd med den!

Denne første ferieuken har heldigvis gått med til litt mer enn å vente på å komme seg avgårde……

 

Jeg har vært på lunsjbesøk hos søster og fått servert god veggismat og en spesiell te. Lurer på hva som var i den….:)

Det var ikke noe ulovlig altså, og god var den.

Selv om man kan bli småkvalm av været så er jo markblomstene nydelige å ha i vase da.

Dagen etter var jeg husmor hjemme hos min datter , som fremdeles skal sitte med foten høyt hevet, noe hun er lite flink til…

Og barna utnytter til fulle at mammaen må holde seg i ro. Hun brukes til stol hele tiden. Når barna er lagt kryper katten oppi fanget….:)

Sankt hans aften var det innevær også, og akkurat denne helgen er svenskene -min datter og samboer- her i Bergen og bor på mammahotell. 

Det er jeg glad for . Hyggelig med selskap og god mat laget min datters samboer til oss 

Fish taco spiste vi den 23/6

I dag har det heldigvis vært litt travelt, med bl.a  fødselsdagsselskap hos min eldste sønn og samboer.  

Min eldste er hele 35 år i dag!

Svenskene dro på konsert i kveld og her sitter jeg og venter……

Kan dere forstå hvorfor man alltid må dra sydover midt på natten?

Jeg venter i alle fall på noe godt. Sol og rundt 3o grader, bade i sjøen hver dag osv…..

Hele 14 dager til endes.

Snakkes etter det

 

 

 

9 kommentarer
    1. Ønsker deg en riktig god ferie. Det er fortjent etter den sommeren vi har hatt hittil i år. Visste du forresten at om du ser en brun bergenser, så er halvparten rust…. Haha. Kan ikke annet enn å le av det været vi har, det nytter ikke å gråte i hvert fall. Kos deg masse både med varme, venner, mat og drikke og mange timer med gode bøker

    2. margarites: Ha, ha, den hadde jeg ikke hørt før….
      Takk for det. Ja, dette er sikkert det lureste jeg har bestilt meg i år, 14 dager sydentur

    3. Bra du har kost deg mens du venta på å reise til sol og varme… Fin veske du har kjøpt og blomstene var nydelige :)) En forsinket gratulasjon til 35 åringen..
      Håper du koser deg masse og samler solstråler <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg