NORDISK HAV, badeveske, høyt blodtrykk og slikt….

Nordisk hav. Den fargen må vel passe til meg som er så glad i sjø og hav….

Som tenkt så kjøpt. 

Jeg har i det siste vært opptatt av å male soverommet mitt. To strøk på vegger , ett i taket..

To av veggene har fått denne blåfargen, de to andre veggene, samt listverk, er hvitt. 

Og badeveske ble innkjøpt i dag siden jeg hadde høyt blodtrykk…

Neida. Men jeg var til bedriftshelsetjenesten i dag og legen sa at blodtrykket var for høyt så jeg må foreta meg noe der…..

Siden jeg var i byen tok jeg en liten shoppingrunde og fant ut at det ikke kunne skade å kjøpe ny badeveske i hvertfall…..:)

I tillegg til noen topper og en veldig enkel innekjole/ strandkjole eller” frokostkjole”, som jeg helt sikkert kommer til å bruke mye….

Nå er det jo også bare 14 dager til jeg drar avgårde til Rhodos, så da passet det bra med noen nye innkjøp.

 

En aldri så liten sniktitt på soverommet mitt som begynner å bli slik jeg har tenkt. 

Parkett på gulv, skyvedørsgarderobe fra Ikea. Dørene er hvitt glass.

Denne “discokulen” har jeg i taket, det er den som lager mønsteret på skapet, på bilde.

Ellers er soverommet mitt 12-13 kvadratm. og jeg har enda plass til mer enn den store sengen min. Så vi får se etterhvert….

Passet denne fargen til et soverom?

Når det er så stort, og det bare er to av veggene som er malt blått-en kort pluss en langvegg?

 

 

8 kommentarer
    1. Er shopping bra for blodtrykket da tro. Blåfargen har jeg stor på for den tror jeg virker beroligene, i hvertfall på meg. Tenker nok turen til Rhodos hjelper på blodtrykket.

    2. VELDIG delikat, og behagelig farge å hvile øynene på. Det er også en rolig og ren farge, så Tommel opp for deg og fornyelsen. Den badeveska passet jo fint til veggen også! 😉 Nyt ferien når den kommer. Har du høyt blodtrykk, så er det vel gjerne et tegn på at det er for mye stress i tilværelsen – og stresset kommer mest innenfra, sjøl om utsiden kan være til “God hjelp”!

    3. Flott blåfarge <3 Ja, den tror jeg passer godt til soverommet. Har hørt at blått er en god farge å sove med 🙂
      Og fin veske også 🙂 Misunnelig på deg som skal reise til varmen. Her i gamlelandet får ikke sommeren skikkelig tak enda. Men jeg gir ikke opp håpet 😉
      Det var stilig mønster lampen laget. Jeg undret meg på det mønsteret på skapdøren, helt til jeg leste om lampen 😀
      Ta godt vare på deg selv. Høyt blodtrykk er ikke til å spøke med.
      <3 <3 <3

    4. Eva: Ja, jeg er fornøyd med fargen, og har også hørt at blått er en god farge på soverom. Den ble litt skarpere enn jeg hadde trodd, men siden det bare er på to av veggene synes jeg det er greit.
      Helt sant, ikke til å spøke med. Jeg kommer til å spørre legen etter noe blodtrykksenkende, for blir stresset bare av å tenke på det…

    5. Har akkurat malt ferdig rommet vårt med denne blåfargen og hvit chi. Veldig fint til maritim stil, og en behagelig farge på soverommet. Vi har et stort soverom og vi har malt alle veggene blått, mens peisen, lister og tak er hvitt. Malte også yttergangen vår i disse fargene i sommer, elsker de fargene sammen:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg