Har du hatt TUSSILAGO?

Sant å si så tror jeg at jeg har fått akutt Tussilago i dag….

Før helgen  var jeg ganske dårlig, bittelitt bedre lørdag, men hvem sier seg syk en lørdagsnatt…..

Da får jeg putte i meg noe Ibux og gå på jobb om jeg greier, og ikke har mye feber. Synes jeg.

Søndag var jeg enda litt bedre så helgen ble unnagjort….

Nå skal jeg jobbe etpar netter igjen og det passer på alle måter litt dårlig, og jeg kjenner på meg at det er Tussilagoen som holder på å bryte ut….

Lurer på om jeg skal legge meg nedpå litt og se om den forsvinner….:)

 

 

Disse finingene er på besøk i hagen min nå, og står på sitt aller flotteste


Det er tulipanløker jeg satte ned i høst og jeg stopper opp og beundrer de hver dag jeg går forbi hagen min.
 

8 kommentarer
    1. Aldri hørt om Tussilago.. men er det å føle seg “tuslete”kjenner jeg til det.. Du burde jo lytte til kroppen og ta det rolig, men jeg vet hvordan det er ..det passer liksom aldri å bli hjemme fra jobb…men det lønner seg i lengden å høre på kroppen :)) Nydelige tulipanbilder :)) God bedring fra meg <3

    2. annebe: Ved Tussilago er det vel helst viljen som er angrepet…:)
      Men jeg hadde sår hals , liten pust og feber også for noen dager siden. Bedre nå

    3. Nå trodde jeg det var en ny influensa-epidemi på gang! 😉 Ønsker deg god bedring – du får tusle rundt – litt smått og pent. Alle trenger noen “Tasse-dager” i blant! Jeg har fri i dag og i morgen, og så er det fem vakter på rappen igjen.

    4. Hihi…jeg googlet Tussilago, og fant at det er Hestehov 😀
      Men ja, jeg forsto da jeg leste at det var en puslete følelse. Og når du sier i kommentaren til Annebe at viljen er angrepet, så kjenner jeg jo absolutt igjen det 😉 Har hatt et par runder av Tussilago jeg også 😉
      Håper du ikke får noe nå da, når våren er i full gang.
      God klem fra meg <3

    5. Nå stussa jeg fælt når jeg leste overskriften…. Tussilago er jo det samme som hestehov, og jeg tenkte at det har jeg da hatt inne, hihi! Det var tydeligvis ikke det du tenkte på, noe jeg skjønte år jeg leste innlegget.
      Håper formen din er bedre igjen :o))

    6. karidansen: Jeg kom meg på jobb , både i natt som var og som kommer, bare litt hoste som henger slik i, og arbeidsviljen er det så som så med, men det er vel våren….:)
      Blir litt på og av jobbing på deg som jobber mest ekstravakter, det er vel det negative ved å jobbe slik…

    7. Eva: Ha, ha, jeg hørte det i en reklame på radioen….:)
      Ja, den arbeidsviljen er ikke på topp for tiden….., jeg ser bare slik frem til en lang sommerferie
      Klemmer igjen

    8. Vera Lynn: He, he , jeg overhørte en reklamesnutt på radioen, men husker ikke hva det var om. Handlet i alle fall om en som ikke hadde VILJE til å gå på jobb og som fant opp en diagnose…..:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg