SÅ FLOTT DU BAKER EGET BRØD!

(bildet er lånt)

Så flott du baker ditt eget brød.

Dette var noe jeg skrev i en kommentar….

Etterpå måtte jeg bare flire , for jeg hadde svart som om kommentaren var til en annen….

Og da slo det meg , disse “små”  tingene jeg vet om andre bloggere…..

Som f.eks hvem som baker brød….

Det finnes flere flinke brødbakere , annebe, margarites, evaswindow, homeofbente og helt sikkert mange flere. 

Og jeg synes det er fabelaktig at folk baker sitt eget brød.

Jeg spiser lite brød , men hadde tenkt å prøve et som homeofbente hadde oppskrift på.

Det jeg egentlig skulle fortelle var at jeg svarte på annebe sin kommentar, men trodde det var frodith som hadde skrevet at hun drev nå og bakte brød….:)

For frodith baker vel ikke brød, eller gjør hun?….:)

Og for al del, det er ikke  på noen måte å fornærme frodith, for hun gjør så uendelig mye annet, men igjen, det er disse små tingen man bare vet om hverandres liv siden man blogger …:)

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Ha-ha, nei jeg blir ikke fornærmet overhode 😀 Jeg baker IKKE brød, det skal jeg love deg. Jeg KAN, gjorde det da jeg bodde i kollektiv for mange år siden. Vi bakte hele natten en gang til en 17. mai husker jeg, da vi skulle ha 17. mai -frokost som fylte leilighet til randen 😀 Men jeg baker ikke nå nei… Jeg føler det er bortkastet tid, for meg, og det finnes jo så mye godt brød i butikkene ..Hi-hi… Ja, man lærer litt om hverandre etterhvert 😀

    2. Ha.ha, fort gjort.! ;)Nei, Frodith sier jo sjøl at hun ikke er noen superkokk (Men hun har utvilsomt mange andre talenter!) Jeg spiser lite brød. Skrotten min er ikke så begeistret for hvetemjøl og gjær! Jeg bruker heller rugsprø eller lavkarboknekkebrød! 🙂

    3. Hehe…ja jeg baker stadig jeg vettu! Men kommentaren passa jo allikevel den, for det er jo flott fordi om jeg gjør det ofte :)) Ja man lærer folk å kjenne etter hvert…men kan nok komme noen uventa ting innimellom også …:)) Kos deg med kvelden <3

    4. Hihi, ja vi får vite endel om hverandres vaner! Det er morsomt….. og noen ganger går vi litt i surr, men det er heeeelt greit! Høres bra ut å bake eget brød, det gjør – som du sikkert har oppdaga – ikke jeg! 🙂

    5. frodith: Var bra du tok det slik da…:) Men frodith, det er IKKE bortkastet tid. Det smaker så mye bedre og man vet nøyaktig hva som er i de…..
      Hadde du prøvd en gang vedder jeg på både du og hr. froth hadde vært hektet…:)

    6. annebe: Ja, du gjør, og det er det jeg vet, så det var ikke overraskende…:) Blir vel litt avhengig av hjemmebakst når det er det man er vant til….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg