Strikking og hulkenmuffins…

Dette er nattarbeid som går fremover natt for natt. Håper det skal bli en passelig Nancy-jakke til meg selv når den er ferdig…..

Noen tenker vel at jeg har rolige netter på jobb….som kan sitte og strikke

og, ja, jeg vil ikke klage, for jeg har ikke løpt beina av meg i det siste, selv om det er nok å henge i med til tider…

Men jeg mener at verste jobb om natten er å holde seg våken. Våken til å gjøre en jobb når tid som helst, om noen trenger meg…..

 

Ellers har det vært feire-to-bursdager-uke.

Mitt barnebarn som ble fem år serverte Hulkenmuffins og andre søte saker.

Hulken er vel grønn tenker jeg, for muffinsene var grønne, med massevis av sjokolade på.

Bursdagsbarn nr. 2 var min nevø. Der vanket det også søte saker , samt gjensyn med mange i storfamilien.

De neste dagene er det innevær her på min kant, i alle fall for de som ikke har et snev av selvpining i seg. Jeg går fremdeles  ikke ut når det regner , så å kjøpe seg et strikketøy i tillegg til bøker til påske er bare et lite tips fra min kant…..

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Ser ut til å bli veldig fint det nattarbeidet..og å holde seg våken er nok ikke bare bare nei…:)) Hulkemuffins er kult da..gratulerer med barnebarnet ! Sol og blå himmel her, men sur vind så frister ikke så mye til uteliv her heller ! Ha en fin kveld , jeg baker brød nå <3

    2. Den jakken blir fin 🙂 HErlig fargesammensetning 🙂 Jeg vet at nattevakt er helt PY, når det gjelder å holde seg våken 😮 JEG passer ikke til sånn jobbing :-/

    3. Strikketøy er absolutt noe å bruke tiden på når det regner. Jeg er mye ute på jobb i all slags vær, så jeg velger bort å gå ut i regn når jeg kommer hjem. Jeg håper på å lese en del denne påsken, men om jeg får gjort det er en annen sak. I dag gjorde jeg helt andre ting. Håper også på at jeg får strikket litt, for jeg har flere småprosjekter på gang…bare håndleddene samarbeider. Nyt påskedagene når du ikke er på jobb. Nancy jakken ser kjempefin ut 🙂

    4. annebe: Takk. Som oftest går det greit å holde seg våken, men det gjelder å sove nok på forhånd. Så flott du baker eget brød!

    5. margarites: Forstår godt du velger bort å gå ut etter jobb, er jo en bragd å være ute i barnehage i denne byen. Synes jeg. Ja, jeg må ha et strikkeprosjekt , men det blir helst på jobb. Nyte påskedagene du også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg