ER DETTE MEG…..:) og jeg anbefaler…..

Denne lille filmen viste min sønn meg når jeg var på besøk her forleden.

Han mente den minnet mistenkelig om meg da han for noen år tilbake bodde hjemme etpar år i voksenlivet.

Jeg vet nå ikke jeg, kanskje det ligner litt….:)

Må jeg få anbefale denne godsaken her. Jeg synes den er den aller beste av denne type sjokolade. Har den på Rema..

Holder faktisk med noen biter om gangen, og jeg kan ha den en hel uke. Til kaffen. Morgen, middag eller natt….

Men så er jeg ikke av den innhalerende-sjokolade typen heller da….

10 kommentarer
    1. Hehe….tror faktisk at mine unger ville sagt det samme om meg i den videoen 😉
      Og sjokolade, der er jeg svak for dem med litt salt på. Jeg fikk en Anthon Berg sjokolade med havsalt på av en venninne i helgen, og den gleder jeg meg til å smake 🙂
      Kos deg med de små gleder, de er like viktige som de store 🙂
      Klem <3

    2. Ha-ha….Når en voksen sønn bor hjemme hos ei mor som jobber nattevakt, så må han vel tåle litt sånt?? 😉
      Vet du, nå gikk det for fort i svingene mens jeg skrev, og jeg gjorde verdens verste trykkfeil : Jeg skrev “Hore” istedet for “Mor”. Jeg leser alltid over det jeg skriver, men du hadde vel skjønt hva jeg mente og fått deg en god latter! (Det fikk JEG da jeg så det!) 😉

    3. karidansen: he, he, ja det kan lett bli feil når det går litt fort i svingene. Samme her, jeg pleier lese gjennom så det ikke blir heeelt gæli…:)

    4. Ha ha, den der filmen tror jeg mine barn ville sagt passer på meg også, selv om jeg prøver – ormene at jeg tar hensyn. Men etter kl 10.00 om morgenen mener i alle fall jeg at det er lov å begynne å gjøre litt fornuftige ting. Da har jeg vært våken lenge 🙂

    5. margarites: He, he, ja da må det være lov… Verre med meg som begynner å våkne rundt midnatt når jeg har fri. Da er det lett å glemme seg….:)

    6. Eldste sønn var innom her og syns det minna om bråket mitt da han bodde hjemme også ..hehe.. Ikke smakt akkurat den sjokoladen, men noen av de andre smakene ..deilig med en bit eller to til kaffen..men jeg har ikke “dilla”på sjokolade heldigvis :))

    7. annebe: Ja, ja, vi har nå tydeligvis ikke skremt de for mye…..:)
      Jeg er heller ikke altfor glad i sjokolade-holder med litt om gangen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg