Fargerike Kypros

Kypros i september er fremdeles vakre farger. Disse tror jeg er Bouganvilla. Jeg har hatt den som inneplante før, men den vil ikke overleve inne hos meg. 

Blir vel for kaldt…:)

Ved siden av det fargerike så er det jo dette blå og hvite over alt. 

Jeg får alltid lyst å bruke disse fargene i interiør hjemme, men det passer vel best her….

 

 

Her er utenfor hotellet. Dette antrekket her var det jeg trivdes best i. Så komfortabelt som det går an…

Jeg har nok lagt meg litt ut etter denne uken, for jeg har virkelig kost meg med god mat…:)

Det ble ikke så mye mosjon akkurat heller , men vi gikk inn til byen og tilbake hver kveld, så litt kaloriforbrenning ble det vel…..:)

Her er noe av det beste jeg spiste- reker i hvitløkssmør.

Denne maten holder jeg meg unna , men mine søstre sa det smakte godt , det også

Dette derimot, Moussaka,  hadde de både som vegetar og med kjøtt. 

Etter å ha spist om kveldene, var det godt å bare vandre litt rundt…

 

 

Mine to flotte søstre.  Jeg er veldig glad for at de fortsatt vil reise sammen med meg hvert år.

Det håper jeg vi kan fortsette med lenge. En søster uke i september….

 

Helsegevinst bare å få være i disse flotte omgivelsene. Her fra hotellet om kvelden.

 

 

 

 

 

 

13 kommentarer
    1. Nydelige blomster :)) Skjønner godt du trivdes i det antrekket ..det kledde du godt :)) Mye fristende mat her også :)) Kos deg med mandagen videre <3

    2. Så utrolig flott med hvite hus med blå detaljer. Jeg har aldri vært på Kypros, men det ser flott ut. Og god mat hører til ferie, så får vi bare gå litt ekstra når vi kommer hjem igjen – sånn at de ekstra feriekalloriene forsvinner igjen. Ferie er herlig!

    3. Åh, mat… Jeg elsker gresk mat! Nå fikk jeg skikkelig lyst til å reise tilbake! Var i Hellas midt i mai et år, og fikk med meg fantastisk blomstring. Artig å se hvor frodig det er tidlig på sommeren, det blir jo så goldt utover når varmen virkelig setter inn.

    4. margarites: Jeg er blitt veldig glad i Kypros etter å ha reist der noen år nå.
      Klima, mat og alt er bare velstand og som du sier, ferie er herlig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg